Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen

gosnosen, jag håller också tummarna för en massa fina äggblåsor imorgon! Men jag har full förståelse för oron, jag kommer att känna precis likadant om en vecka!

• Telemarkgrrl

Sweet, du kan spara lite på tummarna. Jag har inte börjat med sprutorna än utan sprejar och nyser, sprejar och nyser. Men jag ligger nog ganska precist en vecka efter gosnosen så nästa onsdag ska jag på första UL:et för att kolla äggblåsor. Då kan du gärna få knipa med allt du har!

• Telemarkgrrl

Ååååhh, Lappis! Är du säker? Jag vill inte tro att det är kört. Så j*vla f*rbannat sk*ttråkigt i så fall.

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2008-04-08 22:08:03 följande:
    pullgnuggen (svärmors namn på damcykel)
    Men nenne, vad har du för svärmor egentligen?!
  • Telemarkgrrl

Näe, jag är lite på snusen (trots att jag inte skriver med VERSALER ) efter en kanontrevlig middag på Vapiano så jag ska också vackla in till sängen. Fortsätter hålla tummarna för Lappis (man vet aldrig) och för gosnosen!

natti natti!

• Telemarkgrrl

Lappis, åh nej, så tråkigt! Och vad frustrerande det måste kännas när det hela tiden ser så bra ut. Hoppas att CvL kommer på varför ushlingen vägrar att fästa. Kramar!

I billighetsskiktet är Vapiano kanonbra! Det kan bli lite rörigt med mycket folk och olika köer till maten och baren och ibland lite väl stimmigt. Med maten är kalasgod, lokalen jättefin och priserna låga.

• Telemarkgrrl

Piggelin, ja det är samma kedja. Verkar se ut och fungera precis likadant i Frankfurt som i Stockholm.

• Telemarkgrrl

Men så hemskt att vara allergisk mot jordgubbar!

• Telemarkgrrl

AM, gärna! Särskilt om du har lilla charmtrollet hemma!

Svar på tråden Barnkarusellen