Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen

Gosnosen, jag har hållt tummarna hela förmiddagen! Hur gick ÄP:et?!

• Telemarkgrrl

Oj, "svårföräldrarna" var faktiskt en felskrivning. Mina svÄrföräldrar är jättesöta och inte alls svåra.

• Telemarkgrrl

Frullan, vad kul att du åkte och att det blev så lyckat både för dig som åkte och för din man som var hemma!

Mugglan, vad söt Moa är!

Nattson, prova att mejla ett foto till Muggles på mugglesfan@hotmail.com, jag vet inte hur ofta hon kollar av den adressen i och för sig.

Nenne, ett stort fett LYCKA TILL imorgon!!!!

Ego: Jag sprutar nu och sprejar bara hälften så mycket (och har slutat nysa). Imorgon ska jag gå och ta blodbrov och göra VUL för att se om det blir några äggblåsor. Men det känns inte så. Förra gången hade jag ont och magen var svullen som på en ballong men det här gången - iiiiiiiingentiiiiiing. Inget ont och ingen svullnad (bara dom helt vanliga fettvalkarna )

Jaha, där nös jag bara för det..... Jag sprutar och sprejar och nyser visst fortfarande.

• Telemarkgrrl

Ojdå, där satt jag och skrev så länge att du hann före, Muggles.

• Telemarkgrrl

Muggles, jag har iofs inte pratat med maken om äggdonation men jag är inte intresserad av det och jag tror inte att han är heller. Det är helt enkelt för lång väntetid, jag är redan lite för gammal för att bli mamma.

Jag är också jättenyfiken på hur det gick för gosnosen, jag hoppas att det gick bra!

• Telemarkgrrl

Jag undrar också hur det går för Frejis med sprejandet?! Frejis, hoho?

• Telemarkgrrl

Åh, gosnosen, så himla tråkigt!! Jag förstår hur det känns, precis detsamma hände ju oss (fast dom gjorde inte mikroinjektion på våra). Usch så jobbigt. Hoppas att du får prata med läkaren så att du får veta lite mer.

Stora sympatikramar!!

• Telemarkgrrl

Tack snälla för tumhållningar! Det känns som om det kommer att behövas, jag tror att mina äggstockar är på semester (eller kanske till och med har tagit förtidspension).

• Telemarkgrrl

Frejis, jag känner igen den där psykotiskt glada biverkningen. Den var helt okej för mig men säkert lite läskig för maken eftersom det är en sån väsensskild förändring mot normaltillståndet.

• Telemarkgrrl

gosnosen, även om det inte ändrar det tråkiga resultatet så var det ju jätteskönt att läkaren ändå var så positiv och inte sa att det är tvärkört för er för all framtid. Med risk för att låta så där äckligt hurtig: men så länge dom inte säger att det är helt omöjligt så är det ju inte det. Ni kanske bara hade en väldig otur den här gången? Kram!

Funkar det inte för oss den här gången heller så tänker jag lägga alltihop på is över sommaren (och låta själen få ro ) och sen göra ett sista försök i höst. Funkar inte det heller så blir det helt enkelt inga barn i familjen Telis.

Svar på tråden Barnkarusellen