Barnkarusellen
Och jag kanske ska gå och träna i alla fall.. trots att jag avbokade klassen. Kommer ändå inte göra någon nytta ikväll och maken sitter och jobbar.
Och jag kanske ska gå och träna i alla fall.. trots att jag avbokade klassen. Kommer ändå inte göra någon nytta ikväll och maken sitter och jobbar.
Hej Junilejon så klart vi minns dig!
Jag är så jädrans ambivalent att jag klädde på mig träningskläderna för att gå och träna efter att ha avbokat klassen...och nu sitter jag här och har åter igen bestämt mig för att inte träna. Shit, ska det vara så svårt? Tar ett lunchpass imorgon istället.
Angående att testa eller ej... kanske gör jag ett försök imorgon bitti. MEN endast för att slippa behöva åka till SH om det är ett plus.
Junilejon - när har du BF?
Ha så trevligt på bussen Telis !
Piggelin - så klart ni ska få skriva om hur ni nattar de små liven etc. Inga problem! Men jag ska villigt erkänna att jag inte läser de inläggen så nog liksom jag förstår om ni andra blir trötta på att höra tjat om hormoner och kissa på stickor.
Maken har varit inne och läst om just utspädda Clear Blue tester. Han röstar absolut för en test imorgon bitti.
Ett litet PS... berättade för maken om hur du presenterade mig för din make med "sydafrika, jämngammal etc" lite för att maken min ska förstå att jag inte den enda som pratar mycket om er härinne. Ha sa något som "poor guy like me" om din man.
Vickan - vi brukar ju bruncha på Mornington annars har jag varit på Mosebacka (där spelar dem jazz) och på Berns (gigantisk buffé).
Maken min vet nästan allt om er här inne !!
Ja det var fullt, bodde på det andra stället. Nelson ...någonting.
Vet inte om jag har berättat det men trodde ett tag (innan du avslöjade att du bodde i Götet) att du var en tränare på SATS. Hon och hennes man var nämligen iväg till Syd Afrika ungefär under samma period som er och så tyckte jag att det var flera saker som stämde. Så var ju inte fallet men vet du vad hon bjöd på när hon körde sitt sista funkpass (hon har tagit 1 års uppehåll då de bygger hus, gör karriär etc.) - PIGGELIN!