Barnkarusellen
Tinga - jobbar hemifrån idag och tänkte knata iväg och köra det där spinningpasset på lunchen istället. Tror det kommer att kännas superskönt!
Tinga - jobbar hemifrån idag och tänkte knata iväg och köra det där spinningpasset på lunchen istället. Tror det kommer att kännas superskönt!
Blodtestet kan bara visa en sak - jag är inte gravid! För mig var det bara en formalitet att åka dit och göra det då jag hade blivit tillsagd.
Jag undrar bara varför nedregleringen inte funkat och om det hjälper att jag fortsätter spraya. Sen måste jag få ett nytt schema och det blir svårt då min läkare är borta i två veckor och CvL inte har plats för ÄP vecka 13 MEN jag känner att det där får faktiskt dem lösa.
Tinga - helt rätt! När jag mått psykiskt dåligt så brukar jag nästan träna ihjäl mig. Allt för att få ut aggresioner och för att just rensa hjärnan. Ska bli skönt och så är ju vädret så vacker idag (iallafall här i Stockholm). Orkar inte tänka mer på det här utan ska festa rejält i Paris och hoppas att jag blir nedreglerad och får till en ÄP innan vi drar till Hong kong i april.
Förresten, ett sms kom från söta, gulliga Telis. Hon har läst tråden från sin mobil.
Sitter fortfarande och väntar på resultatet från mitt blodprov som jag lämnade innan 08:00 imorse. Tror ni inte de hade tappat bort det på SH!!! Min läkares sekreterare jobbar bara till 12:00 så när inget resultat kommit vid 11:30 ringde hon och då hittade dem det inte. Efter lite letande så fann dem blodprovet (fråga mig inte vart?!) men måste analysera det först. Så senaste budet är att min läkare ska ringa mig under eftermiddagen.
Fast vi vet ju redan resultatet så jag har laddat med nässpray inför Paris och ställt in mig på att fortsätta kämpa för att bli en citronvaginagumma .
Sweet - KRAAAAAAAM tillbaka!
BS - Vi åker ikväll så jag hoppas jag får ett svar innan dess. Vill ju veta om jag med all säkerhet kan supa skallen i småbitar imorgon . För det känns som en ypperlig lösning efter en heeeemsk vecka (både jobbmässigt och privat). Urk, såna här veckor vill jag inte ha mer utav.
Min och Telis läkare ringde precis. Jag är inte gravid och ska fortsätta att spraya. Han säger att detta är väldigt ovanligt och har inte en aning om hur och när jag äntligen blir försatt i klimakteriet. Han har kontaktat CvL för det blir nog dem som får ta över när han går på semester nästa torsdag.
Zozo - japp fri skumpa åt folket!!! Det är värsta festprissen som gifter sig så jag räknar kallt med massor av champagne och vin. Och eftersom jag inte tar sprutor får jag dricka hur mycket jag vill !
Aurevoir,
Ha en bra helg!
Kram, kram
//Lapinette
Men oj vad lite ni har skrivit i helgen! Trodde det skulle vara typ 8-10 sidor att läsa igen.
Kan konstatera att det var bra att jag varken är gravid eller tog sprutor för det hade varit svårt att undvika alkohol i helgen! Fick säkert en skumpa var INNAN middagen. Partystass och typ 8 cm höga klackar och så 5-rätters middag och dans hela natten. Aj, aj vad ont det gjorde i huvudet igår. Och på vägen hem så kom min blödning (bättre sent än aldrig). Har suttit dubbelvikt på morgonen och knaprat Alvedon. Vet att det gör smärtsamt ont typ en halv dag sen börjar det bli bättre så jag ska nog överleva det här men längtar helt klart hem till soffan.
Fru AM - här var vi www.domainedevilleray.com/ Det ligger ca 2 timmar från Paris, verkligen ute på vischan. Man kunde göra lite aktiviteter där som att rida, paddla kanot etc. Vi hann ju inte med något sådant utan det blev bara fest.