FruLlan, hur är det, du ammar fortfarande eller? Svårt beslut i så fall. I annat fall, också svårt beslut men då hade jag varit lite mer benägen att försöka ta mig iväg om det var jag. Märkligt nog har maken inga sådana betänkligheter, han är gärna ute och reser med jobbet vad det verkar men han kanske behöver den tiden för att vila upp sig, vad vet jag.
Lappis, nu hoppas vi ju verkligen inte att tanten är på gång men jag kom att tänka på att vi ju hört om några här som inte haft problem att bli gravida men som till sist fått hormoner för att inte få missfall på en gång. Finns det ingen boost man kan ge för att ägget ska stanna bättre?
Iris sover sämre och sämre, jag förstår inte hur hon kan vakna så ofta och vara så ledsen, tänder eller mardrömmar vet jag inte men något är det. Lite obekvämt är det med snuttandet nu när hon har fyra framtänder, bits gör hon inte men det skaver lite i alla fall. Maken var uppe och bar på en illvrålande Iris inatt för jag orkade inte ligga och låta henne snutta mer men jag tror att hon skrek hysteriskt i minst en timme faktiskt, sedan hade hon lugnat ned sig men maken har nu sabbat ryggen igen så nu blir det inget mer bära av i natt i alla fall. Han hade satt ner henne i spjälsängen och så klarade han inte av att få upp henne igen och faktiskt så blir jag så stel av att ligga en hel natt så jag fick knappt upp henne jag heller, vi är båda rätt slut i ryggen av att hon är så tung.
Nehepp, nu är det läggdags. Vi har haft hantverkare här idag som vanligt så vi har hållit oss undan. Gissar att det kan bli likadant i morgon.