Åhhh, Telis, fyyyy vad jobbigt. Hur är det nu, är du ensambarn eller har du ngt syskon som du kan bolla/ventilera lite med?
Känner igen det där med att vår föräldrageneration & far/morföräldrageneration som stoppar allt under ytan, inget ska synas utåt etc. Såååå jobbigt. ...och så resulterar det istället i sådana symptom som tex din mamma verkar dras med. Skickar en lång & varm kram från Götet
Lappis - jag avundas verkligen inte dig din berg- & dalbana denna veckan. Skönt att din man verkar vara ett sådant grymmestöd för dig. Tänker MYCKET på dig & tyst för mig själv så hoppas jag såååååååååå innerligt att det ska gå vägen denna gången. Skickar en stor kram till dig med
AM, vad härligt att det funkar så bra med inskolningen av Livia!
Liten, angående vaccination, Amanda sa inte ett pip när hon fick sprutan & var som vanligt fram tills kvällen dagen efter. Då var hon kinkig & vi vet iofs inte säkert om det var vacinationen då eller ngt annat (det ska ju gå över inom 24 h), men vi garderade oss & hon fick sin första & hittills enda Alvedon (supp), som verkade göra susen. Så se till att ha barn-alvedon hemma! Suppar vet man ju att de liksom får i sig, även om det var lite pilligt att få dit den, men med flytande kan man ju bli tveksam om hon får i sig allt.
Känner igen såååå väl det där med att ena stunden vara överlycklig & nästa djup, djupt ner i avgrunden, inom loppet av några timmar. Nu känns det som om det stabiliserat sig lite mera, men visst svänger det fortfarande...
Vickan, grattis i efterskott!