080809 del 3
vi kommer att ha nr 84 vi upplyfter våra hjärtan och 199 den blomstertid nu kommer fast med texten på bröllopsdagen ber vi :)
vi kommer att ha nr 84 vi upplyfter våra hjärtan och 199 den blomstertid nu kommer fast med texten på bröllopsdagen ber vi :)
Vi fick hem vår hindersprövning igår
vi skickade in hindersprövningen i måndags förra veckan och den kom igår så drygt en vecka tar det väl
Strumpbyxor? hmmm nej jag tror det blir lite för varmt. Jag var supervarm i bara klänning och underkjol när jag testade hos sömmerskan. puh!
Om en vecka går vårt osa ut och det är fortfarande massor av folk som inte har hört av sig. Usch ja blir lite lessen att jag ska behöva jaga ut ett svar av dom
nej alla har inte emailadresser annars hade jag mailat dom. Känns verkligen trist att behöva tjata. I infobrevet skrev vi ju att vi vill ha svar oavsett om man kommer eller ej.
Bride in England skrev 2008-04-23 18:00:13 följande:
Tänk flickor va tiden rusar fram. Nu är det inte annat än man börjar bli lite stressad. Förut har man kunnat ta det ganska lugnt men nu är det nog på tiden att man sparkar igång sig själv och gör klart låtlistan med mera eller vad tror ni
Vi har inte gjort nån ordning än på vad som ska hända när, det ska mina tärnor hjälpa mig med eftersom det är dom som står för att hålla i trådarna
Vi har en skiva till middag och mingel med lugnare musik som just nu har ca 75 låtar
En dans skiva med ungefär lika många låtar som är väldigt blandat men bara upptempo musik
Sen kommer vi ha en skiva med vår låt på så att det är lätt att slå på den när brudvalsen ska dansas