• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • cindell

Ja det ska bli intressant att se vad vi får för respons på våra inbjudningar. Vi ska ju också ha barnfritt. Men det känns som att det är skönare både för oss och för alla andra att ha barnfritt. Annars kan ju inte föräldrarna heller bara slappna av. Eller?

• bridesilly

Vi skrev att barn är mysiga och söta men idag får de stanna hemma hos sina barnvakter. dock la vi till i inbjudan till de som kommer ha en nyfödd att ammande spädbarn är välkommna

• Fru MAppell

Idag har vi lagt alla inbjudningar på lådan, vad spännande det ska bli att se om nån hör av sig på en gång. Vi har med vår 2 år gamla dotter, och två brorsbarn. Sedan har vi inte bjudit in fler barn. VI har också skrivit i huvudet på inbjudan de vuxnas namn, så man får verkligen hoppas att de förstår...fasar för att behöva ta emot samtal om detta som AoM fick..

• Nufsan

Vi har också skrivit namnen på de som är bjudna, men de förstod iaf inte, tyvärr.

Fru MAppell skrev 2008-02-25 13:20:54 följande:

Idag har vi lagt alla inbjudningar på lådan, vad spännande det ska bli att se om nån hör av sig på en gång. Vi har med vår 2 år gamla dotter, och två brorsbarn. Sedan har vi inte bjudit in fler barn. VI har också skrivit i huvudet på inbjudan de vuxnas namn, så man får verkligen hoppas att de förstår...fasar för att behöva ta emot samtal om detta som AoM fick..
  • kalevala

vi skrev: små barn är en gåva men denna kväll får de vara hemma och sova, utom de barn som behöver amma de får följa med mamma

• cindell

Det var ju smidigt skrivit...

Idag kan jag även checka av min m2b;s kläder. Gud så stilig han blev i plastrong, väst och kostym

• 2008-08-09
    cindell skrev 2008-02-25 19:21:15 följande:
    Det var ju smidigt skrivit... Idag kan jag även checka av min m2b;s kläder. Gud så stilig han blev i plastrong, väst och kostym
    Åh vi har inte den provningen förrän i april! Längtar tills jag får se honom!
  • Nufsan

Min moster har inte fått inbjudan som postades förra måndagen... Så nu är frågan, hur många fler har inte fått den..
    Känns ju utrist att behöva fråga alla om de har fått den eller inte juh...

• blivandefrularsed
    Nufsan skrev 2008-02-25 21:07:19 följande:
    Min moster har inte fått inbjudan som postades förra måndagen... Så nu är frågan, hur många fler har inte fått den..Känns ju utrist att behöva fråga alla om de har fått den eller inte juh...
    Nej, vad jobbigt. Tänk om det har hänt oss också??
  • Nufsan

Ja, man vet ju inte tyvärr och skicka inbjudningarna via rek. blir ju tokdyrt juh....

Två kompísar jag förväntat mig skulle ringa direkt har inte hört av sig... så jag börjar tvivla på att de också har fått dem. Min gamla faster har jag inte en aning om huruvida hon har fått den... pratar typ 1 ggr per år med henne och jag vet hur glad hon kommer bli när hon blir bjuden..

Svar på tråden 080809 del 3