• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • TyresöBrud

Matteve
    Jättevacker!! Jag har också tittat på den men det blev an annan till slut men den är otroligt vacker! Grattis

• nilia

matteve:

Superläcker klänning!!!!!

• Mrs Robin Hood

Matteve: Kanonsnygg klänning!

• matteve

Åh, tack! Känns bra! Ska beställa den i helvit!

• Virvel

Jättesnygg klänning!! Blir alltid lite nyfiken på vad andras klänningar kostar så om du vill så får du gärna tala om det.

matteve skrev 2008-02-23 18:32:16 följande:
    Åh, tack! Känns bra! Ska beställa den i helvit!
  • AoM

Idag har vi delat ut våra första inbjudningar!! Två barndomskompisar till min sambo kom över på middag så de fick sina direkt. Den ena bor i Kina så det var ganska skönt att slippa skicka dit :)

Imorgon ska vi åka ut med inbjudningarna till de som bor i Sthlm, kan man spara in 33 kr i porto så gör vi det på så många som möjligt :)

Inatt jobbar jag, jättetråkigt!! Vill helst vara hemma och paketera de sista inbjudningarna!!

• Nufsan

Matteve, jättefin klänning

Aom, vad väger eran inbjudan om ni betalar 33 kr i porto

Jag klarade mig med ett porto som tur var! Har delat ut de som är i närheten, men resten har vi skickat!

Har fått mail från flera av kompisarna att de är såg glada för vår skull!

• bridesilly

helt sagolik vilken underbar klänning och strålande passform

matteve skrev 2008-02-23 16:28:40 följande:
    Jag har hittat KLÄNNINGEN!! Den finns i mitt galleri.. enkel, men mycket mer brudlik än den förra jag ville ha! vad tycker ni?
Svar på tråden 080809 del 3