• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • cindell

AoM: Ja jag har ju inte den nättaste bysten direkt

• Nufsan

Jag ska ha en torsett tror ja. Jag har idag 75F när ja nu ammar, tror ja hamnar på dd eller e efteråt. Som tur är är de fasta men jag vill ha ngt som trycker upp den iaf för ja tror de blir snyggast till klänningen

• AoM

Cindell

Samma här. Den kan säkert fungera på en större byst, men där tuttarna sitter uppe där de ska. Mina som är lite tyngre vill gärna ha ett upplyft :) Och det tro jag inte den kan fixa.

När man tittar på bilden ser det mer ut som om den drar ihop brösten än lyfter. Och vad händer om det är jättevarmt och man svettas? Sitter den kvar då eller hamnar den ngnstans kring midjan?

• AoM

*skrattar*
    Kan se mig själv stå i kyrkan eller under middagen och leta innanför klänningen efter den så kallade BH'n som lossnat från brösten och försvunnit långt ner innan för klänningslivet :)

• Nufsan

Tror ni inte klänningen hjälper till, min har ju som korsett liknande i sig oxå, som en hylla för brösten

• AoM

Nufsan

Jo men då har du ju stöd från klänningen så det borde väl fungera?

• Nufsan

Har inte ni det i era?

Tyckte alla klänningarna jag provade hade så, Aspera, Lilly och Forever yours... Eller så fungerade det bra ändå!?

Ja ska iaf satsa på en riktigt bra behå ändå, för att det ska bli snyggt!

AoM skrev 2008-02-21 09:25:46 följande:
    NufsanJo men då har du ju stöd från klänningen så det borde väl fungera?
  • cindell

Min kommer nog hålla brösten på plats ganska bra iaf. Men jag vill ju inte att de hoppar ur när vi dansar natten lång

• AoM

Ja jag tänker också satsa på ngt bra och snyggt,
    vill ju vara vacker även när klänningen åker av!

ÄR det ngn förresten som har funderat på bröllopsnatten?
    Jag fantiserar om den här romantiska bröllopsnatten då han hjälper mig av med klänningen och sen älskar vi halva natten lång :)
    MEN... sannolikheten är nog större att man är helt slut, har skoskav, huvudvärk, salongsberusad och bara trött.
    Jag vill inte att det ska vara så! !

• Nufsan

Här blir det ingen bröllopsnatt, eller jo det blir det ju, men vi kommer inte att åka iväg nånstans. Vi har köpt oss en spa helg uppe i Tällberg, men det är 17 mil dit härifrån och vi vill bara med på festen, så vi tar den nån helg efteråt istället. Känns som vi får mer för pengarna då eftersom det kostar drygt 5000 kr för två nätter.

Efter att ha varit uppe sen gryningen och donat hela dagen så tror jag tyvärr att när man väl får lägga sig så stupar man och slocknar som en gris, haha... Men likväl är det ju en bröllopsnatt!

Morgongåvan, ska mannen ge den på morgonen på bröllopsdagen eller dagen efter, ngn som vet?

AoM skrev 2008-02-21 09:32:33 följande:
    Ja jag tänker också satsa på ngt bra och snyggt, vill ju vara vacker även när klänningen åker av! ÄR det ngn förresten som har funderat på bröllopsnatten? Jag fantiserar om den här romantiska bröllopsnatten då han hjälper mig av med klänningen och sen älskar vi halva natten lång :) MEN... sannolikheten är nog större att man är helt slut, har skoskav, huvudvärk, salongsberusad och bara trött. Jag vill inte att det ska vara så! !
Svar på tråden 080809 del 3