• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • TyresöBrud

AoM
    Vilka vackr inbjudningskort!! Super fina

• AoM

Tyresöbrud

Tack så mycket! Fått inspiration från en annan på BT så jag kan inte ta åt mig all ära själv :)

Tycker ni att det blir dystert med det bruna på inbjudningskorten?

• Virvel

AoM
    Jag tycker inte det blir dystert. Dom är jättefina.
    Kommer du att ha underkjol till din 929:a? Såg en annons på köp och sälj här idag där tjejen hade underkjol och det var supersnyggt. Jag hade inte tänkt att ha någon men nu måste jag pröva när jag ska till butiken för att göra dom sista ändringarna.

Hur mycket kostar det att hyra underkjol?

• AoM

Virvel

Jag testade med underkjol, finns ju olika storlekar. Alltså på hur mycket de får kjolen att "stå ut". Den jag provade var i största laget, men ngn mellanmodell borde nog kunna vara fint.

Ingen aning om vad det är för kostnad på att hyra, tänkte inte på att fråga det.

Kommer du att köpa eller hyra din klänning?
    I butiken där jag hittade min kostar den 3780 kr, men har just pratat med en som är återförsäljare i staden jag härstammar från, hon tar 3200.

• bridesilly

Jättefina kort

AoM skrev 2008-02-20 17:38:07 följande:
    TyresöbrudTack så mycket! Fått inspiration från en annan på BT så jag kan inte ta åt mig all ära själv :) Tycker ni att det blir dystert med det bruna på inbjudningskorten?
  • Nufsan

Jag som inte hade tänkt ha brudklänning har nu bokat en

Forever yours tror jag märket var! Så himla underbar var den och jag kommer att ha en lagom underkjol

• Virvel

Jag har köpt min. Betalade 3800 kr för den och då ingår alla eventuella ändringar som behöver göras en månad innan.

AoM skrev 2008-02-20 18:34:57 följande:
    VirvelJag testade med underkjol, finns ju olika storlekar. Alltså på hur mycket de får kjolen att "stå ut". Den jag provade var i största laget, men ngn mellanmodell borde nog kunna vara fint. Ingen aning om vad det är för kostnad på att hyra, tänkte inte på att fråga det. Kommer du att köpa eller hyra din klänning? I butiken där jag hittade min kostar den 3780 kr, men har just pratat med en som är återförsäljare i staden jag härstammar från, hon tar 3200.
  • cindell

Jag va också inne på att hyra först men det hamnade på så låg mellanskillnad så jag bestämde mig för att köpa den istället.

Blir det inte väldigt stort med underkjol? Jag vill ha en men funderar på hur praktiskt det är när man sitter.

• AoM

Som jag förstod i bröllopsbutiken fanns det olika modeller på underkjolarna, vissa puffar ut mer än andra.

• Virvel

Har du kollat in annonsen på klänningen där tjejen har underkjol till? Jättesnyggt och alldeles lagom vidd.

AoM skrev 2008-02-20 19:38:37 följande:
    Som jag förstod i bröllopsbutiken fanns det olika modeller på underkjolarna, vissa puffar ut mer än andra.
Svar på tråden 080809 del 3