• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • nilia

Åhhh ni har verkligen något härligt framför er! Mina föräldrar har varit där 3 ggr, fast jag tror det hotellet hette elounda bay palace, men jag tror de tillhör samma kedja. De har varit sååååå nöjda! Har sett filmer och kort därifrån, det verkar vara som paradiset=) Bra val=)

cindell skrev 2008-02-19 14:07:40 följande:
    Vi åker dagen efter till Kreta. La ut lite väl mycket pengar kan jag känna så här i efterhand. Men det är inget som vi någonsin kommer göra igen antar jag www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogu...
  • ElinJonas

Dags att skriva några rader....var ett tag sedan

Idag har jag bokat en trubadur till våran fest....vi kom på att disco inte är riktigt vår grej och hoppas att detta ska bli bra!!!

Jag har lagt upp 5 olika frisyrer i mitt galleri....men vilken är snyggast???? och vilken passar jag bäst i???
    Säg gärna vad ni tycker

• nilia

Elinjonas:

Jag gillade 1:an och 2:an bäst men alla var fiiina=)

• matteve

4an är jag sugen på nu! Fint!

• bridesilly

Skulle jag få säga vad jag tycker så är det helt klart nr 2 som skulle passa dig allra bäst

ElinJonas skrev 2008-02-19 21:38:07 följande:
    Dags att skriva några rader....var ett tag sedan Idag har jag bokat en trubadur till våran fest....vi kom på att disco inte är riktigt vår grej och hoppas att detta ska bli bra!!!Jag har lagt upp 5 olika frisyrer i mitt galleri....men vilken är snyggast???? och vilken passar jag bäst i??? Säg gärna vad ni tycker
  • blivandefrularsed

Gillar ettan bäst

• kalevala

jag gillar 5an personligen....ettan tror jag passar ....hmmm jättesvårt

• Virvel

Jag tycker att 2:an var finast.

• AoM

Igår satt vi uppe långt in på sena natten och pysslade med våra inbjudningskort. Långt från färdiga :)

Tänkte lägga upp några kort ifall ngn vill se?

• hondafreak

Ett tag sedan jag var med här, men ville bara berätt att även jag lyckats spräcka budgeten åt fel håll..... Vi beställde ringar igår, och de är specialgjorda i bara rött guld och inga stenar i. Lite grova, tillkarvade liksom, folklorestil fast inte så breda. 8000:- för bägge, men vi hade tänkt ha vanliga släta ringar....när vi började titta så fanns det så mycket men inte riktigt vad vi ville ha, och till slut så tyckte vi att det var en god idé att få precis vad man tänkt. Är himla glada för de blir så fina !!!! 5.5 mån kvar !!!!

Svar på tråden 080809 del 3