• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • TyresöBrud

Funderar också på om det ska vara kaffe och avec till desserten och då kanske skumpa till tårtan.
    Eller dessertvin först och sen kaffe och avec till tårtan, vad tycker ni.

• kalevala

kaffetant som jag är vill jag nog ha kaffe till båda...i alla fall efter maten.....

• Virvel

Vi kommer att ha dessertvin till panacottan och kaffe och avcec till tårtan.
    Eftersom vi får ta med egen dricka så kommer gästerna att få dricka så mycket dom vill ha till maten. Om vi hade haft festen där vi tänkt från början så skulle vi ha bjudit på ett glas till förrätten, två glas till huvudrätten och ett glas till efterrätten.
    Välkomstbubbel innan middagen och avec till tårtan.

• lollan82

vi ska ha 3 rätters inte helt bestämt vad än förutom vitchoklad mousse med hallonsås till GRYMT GOTT haha brukar jag göra här hemma.. vid spec tillfällen

åh vad skönt det lät ang att ha barn fritt på bröllopsresan.. vill på 1 dätt ha med grabben men visst vi har ju inte haft någon tid alls för varandra sedan han föddes samt mannen startade eget.

men jag får vissa " negativa" svar av dem jag pratar med. att vill mn åka själva på B R så borde mAN TÄNKT PÅ DET INANN
    alltså inte skaffat barn innan..
    hm,..

• lollan82

vi ska ha egen bar och dricka samt mannens brors kompis är bartender såhan har vi bokat haha

• AoM

Min sambo är kaffetunna, själv dricker jag inget kaffe alls. Så vi kommer absolut att ha kaffe till både dessert och tårta. För de gäster som vill kommer avec att finnas i baren. Kommer att ha betalbar.

• AoM

lollan82

Tycker absolut inte att ni MÅSTE ta med er lillen/lillan på bröllopsresan! Det ska ni göra som ni själva vill, strunta i negativa kommentarer!

Alla som har småbarn vet väl att man ibland kan behöva ett andrum och bara vara!

• kalevala

vi ska ha våra med , åker till rhodos i oktober , men det är vårt val alla gör som man vill!

• lollan82

ja visst vill vi ha lite tid för varandra.. å kunna ha tid å njuta å göra ett syskon haha
    men ja alla gör som de vill.. så trist med sånna kommentarer bara

• bridesilly

åååh va kul

nilia skrev 2008-02-19 10:52:17 följande:
    JAAAAAA idag äntligen kom våra inbjudningskort=)Så glad=)
Svar på tråden 080809 del 3