Inlägg från: Nufsan |Visa alla inlägg
  • Nufsan

080809 del 3

Hihi, det lär nog bli en hel del

bridesilly skrev 2008-02-29 14:05:32 följande:
    Va kul att det är så många som ska gifta sig samma datum. Hur många inlägg tror ni det blir veckan innan på den här tråden?
  • Nufsan

Finns det nån lista som vi skrivit in oss på tidigare?

• Nufsan

Jisses och jag bävar för att köpa ett par skor för typ 1000kr

TyresöBrud skrev 2008-02-29 19:59:35 följande:
    Va kul med så många nya i tråden. Själv har jag fastnat i skoträsket. Det är så svårt ju... Hittade de perfekta skorna Rosie o Donell från Hasall frågade om priset 2995. Helt galet, är det pesetas eller? Men nu jämför jag ju alla andra skor med dessa perfekta! Skit också att de var så dyra!
  • Nufsan

Bröllopet snurrar i mina tankar dygnet runt T o m drömmer hela tiden om det, hihi.

blivandefrularsed skrev 2008-02-29 21:38:37 följande:
    tycker det är lite småtrist just nu, inte så mycket planering på gång och ja, grått..
  • Nufsan

Nu har jag fått reda på att ytterligare en person inte har fått inbjudan, SUCK! Får ta listan och börja pricka av dem som vi vet har fått.. Så jävla tråkigt!!

• Nufsan

Jag tror inte det är nån annan blankett... än de du nämner!

9 april stämmer bra. Den "håller" ju i 4 månader!

Jag har blanketterna ligger i fyllda och klara, ska bara skickas in

Virvel skrev 2008-03-04 07:28:22 följande:
    Om inte jag är helt ute och cyklar så är det väl så att vi kan skicka in om hindersprövning from den 9 april??Vilka blanketter är det som ska in? Jag har skrivit ut Hindersprövning Ansökan och försäkran och blanketten som heter Efternamn anmälan.Jag sa det till sambon igår att vi inte får glömma hindersprövningen. Den liksom försvinner bland all den roliga planeringen. Kul och stå där och ha glömt att skicka efter. Inget bröllop blir det då.
  • Nufsan

Strunta i dem. Det är ditt bröllop och du gör det du vill!

Jag har turligt nog bara förståelse från min omgivning. Alla säger att guuuud så mkt det är att tänka på och det ska gudarna veta att det är!

bridesilly skrev 2008-03-05 12:15:55 följande:
    Jag börjar bli så trött på alla som tycker jag är såååå fånig som planerar så långt i förväg och går in för det här så mycket. Är det inte meningen att man ska planera väl? Usch måste man kasta ur sig detta till mig hela tiden
  • Nufsan

Det låter jättegott, men såsen till laxen kan jag inte uttala mig om Har ätit en sherrysås till lax som är gudomlig, men det kanske är lika gått med champagnesås

matteve skrev 2008-03-05 21:51:29 följande:
    En fråga; Vad tycker ni om menyn? Vi vill ha en ganska "lätt" meny, och älskar lax! Serranoskinka med basilika- och sherrymarinerad melonsallad och nötfromage Skaldjursfärserad laxfilé med champagnesås och kokt potatis Mocca- och kardemummaparfait med mangosalsa
  • Nufsan

Någon som vet om man får dricka alkhol i ett församlingshem eller om kyrkan är helt emot att det serveras alkohol?

KKC skrev 2008-03-06 10:25:48 följande:
    Hej!Ringde kyrkan igår och nu har vi med bokat 080809 hoppas bara att deras församlingshem är ledigt med, annars måste vi byta datum... vill verkligen ha den lokalen som festlokal, jätte vackert och den rymmer 100 pers, kostar bara 800kr(!) får veta imorgon...
  • Nufsan

Nej, men jag drömmer mkt om bröllopet i sig... men än så länge inga mardrömmar!

Bride in England skrev 2008-03-06 14:49:03 följande:

I natt dromde jag ytterligare en mardrom om brollopet! Nagon annan som har regelbundna mardrommar om detta?! Denna gangen upptackte vi pa sjalvaste dagen att vi hade glomt kopa ringar, och jag hade glomt kopa skor! Sen blev brollopet installt av nagon anledning och alla gaster blev tillsagda att ga hem. Jag oroade mig mest for att lasa denna traden och hora hur alla hade haft en fantastisk dag medan min blev ett fiasko!!
Svar på tråden 080809 del 3