Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

080809 del 3

men va roligt, får man se den sen
    Det blir kerstin wreden föresten

nilia skrev 2008-04-01 23:47:47 följande:
    Åhhh va skönt att ni fått en prälle=) Var förresten hos guldsmeden idag och provade min ring, den är inte klar än men den börjar bli såååååå fin=) Hihi blev så lycklig för den kändes så bra!!!!
  • bridesilly

På tisdag redan ska vi träffa prästen

• bridesilly

Nu har jag ringt en tjej som kanske ska bli vår solist i kyrkan, känner henne inte men eftersom vi inte har någon som vill och kan sjunga så fick jag tips av en vän om en tjej som är duktig

• bridesilly

vi får hoppas på det annars vet jag inte vem vi ska ta eftersom vi inte känner någon :-/

AoM skrev 2008-04-04 17:09:55 följande:
    Hon är säkert kanon!! Jag har bett en kompis sjunga, fast först fick hon provsjunga utan att hon visste anledningen :)
  • bridesilly

ja vet hur det känns, fram till för någon dag sedan var jag något stressad

AoM skrev 2008-04-04 17:16:01 följande:
    Vi har fortfarande inte fått ngn präst. Detta börjar starkt oroa mig!!!
  • bridesilly

vi skickade ut inbjudningarna i januari och har fortfarande inte fått svar av alla. suck va trött man blir. det är inte självklart att man vet att dom kommer. Vi skrev tydligt och klart att vi räknar att ni hör av er oavsett om ni kommer eller ej antingen via brevsvar eller telefonsamtal men ändå har inte alla hört av sig :-S
    Mrs Edwards skrev 2008-04-04 17:12:49 följande:

Mina inbjudningar gick ut innan påsk men folk är dåliga på att höra av sig. Sen när man pratar med dom så är det såååå självklart att dom kommer. Är det bara jag som är nervös eller har ni också svårt att få in svar?Det har ju iof-sig inte gått så lång tid...men själv hade jag nog slängt mig på luren eller mailat.
  • bridesilly

Jag blir nästan tjurig om det kommer folk som inte har hört av sig, då har man inte räknat med dem i mat och allt blir galet. Så trist att behöva sätta sig och ringa runt till gästerna

• bridesilly

Vi har sista osa datum sista april men sen var vi extremt tidigt ute med inbjudningarna också så dom har haft tid på sig och ändå kan inte alla massa sig till att svara. Anmäler dom inte att dom ska komma och kommer ändå så får dom vara utan mat isåfall...eller vad ska man annars göra

• bridesilly

ca 50 st och bara hälften har tackat ja än så länge, de andra har inte hört av sig

ni då?

blivandefrularsed skrev 2008-04-06 21:00:05 följande:
    Hur många har ni bjudit bridesilly?
  • bridesilly

haha såg precis mitt stavfel..menar maaasa sig till att svara inte massa

Svar på tråden 080809 del 3