• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • malinlars

Kul med ännu en ny tråd
    Blev moster igår! Skall åka ner till Halmstad för att se bebisen imorgon!!!

Usch.. jag börjar få panik över att jag bara äter & äter & äter & äter... inge bra alls.. Jag förlitar nog mig för mycket på rycktet om att "alla brudar går ner i vikt när det närmar sig den stora dagen"!! Fortsätter det så här så stämmer det inte på mig!!

Hoppas att ni inte blåser bort!

Tack för den trevliga fikan i onsdags!

• stenbruden

Aybee - har du sett/hittat ngn tärnklänning än? Vi hade ju samma planer där... Kanske kan oipsa varandra lite om det?

Malin - ja det är lite så här med.. Det blir mkt hämtmat nu när vi flyttar.. DÅLIG ursäkt eller hur

• BarbaBruden

Har samma problem, Malin! Klänningen börjar strama! Får inhandla den där gördeln Astriden tipsade om....

Kom på mig själv med att få grym ångest över allt som inte är gjort och hur mycket som egentligen är kvar..... Och nu är det 77 dagar kvar- Det är ju ingenting! Gaaaah!

Gott att han kommer hem, Stenis! Klart känslan inte skulle vart densamma men jag är säker att du rett dig, starkt som du är!

• stenbruden

Tack barba va go du är!
    Får oxå lite panik emellanåt över allt som inte är fixat!! Det händer så mkt för oss nu så man vet ju knappt vilken ände man ska börja i... Hus, stugförsäljning, bröllop på 5 månader.

Har missat så mkt här det sista.. har du fått hem klänningen? Måste kännas häftigt!!!!

• stenbruden

Herregud det måste börja pirra ordentligt nu när det är så kort tid kvar, iiiihhhh 77 dagar kommer att gå sååå fort

Det ska bli så himla kul sen när man får höra från allas bröllop, man har ju följts åt sen september nu

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Vilket väder igår!! STenbruden hoppas han kom hem säkert och att idag allt går smärtfritt!! Stackarn som får åka bil när flyget är 45 minuter! Surt...

Bra att Barba var inne och gav dig lite styrka :)

Men håller med henne totalt du hade klarat detta galant!!

Grattis malinlars alltid kul att bli moster! Dessa små är ju såååå söta.

Barba ja tiden går fort 77 dagar, när jag går in på vår heemsida kan jag se där hur mycket det fattas vi har ju som sagt en bra bit kvar! Om du behöverhjälp med något så tveka inte...

Idag fyller mamma år köpt bijetter till Sound of Music till hennne som jag tror hon blir glad över? :)

Sedan skall vi på inflyttningsfest ikväll, kul det kommer att bli!

• Majsis2008

godmorgon...ja kaos var d ju igår....var plåtbitar som flög av taket här uppe i rannebergen....lite läbbigt, tur man ställt bilen i garaget...

idag blir d middag med m2b's syskon....ska bli trevligt. Blir och dammsuga här lite innan och förbereda det som går att förbereda....

• Astriden

men oj stenis,vilken tur att det löste sig!
    LYCKA TILL IDAG!!

hoppas alla får en fin lördag
    jag ska brölopshoppa med mamma & en tärna.

• Majsis2008

hehe provar och vika servetter så som jag tänkte ha på borden på bröllopet nu när vi ska ha middag, vika hjärtan var ju hur lätt som helst...lite svårare med stjärnor och sånt, då får man nog ha tyg servetter..

• mrsD

Majsis - hur viker man hjärtan???

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3