• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • mrsD

tack! ska kolla!

hittade en som såg ut som en snäcka, men då syns inte texen vi har på servetterna tyvärr... så måste hitta en vikning som passar...

• Majsis2008

ja gör d...hjärtanen var superenkla så dom kommer inte bli några problem och göra på borden sen...

• malinlars

Hälsade på Tindra idag, min systerdotter. Hur söt som helst Blir ju jättesugen!!

Barba: Förstår att du är pirrig. Ja, gördel kanske inte är så dumt ändå..

Ja det börjar att närma sig för de första av oss. Skall bli riktigt roligt med hippan!!

• CRISTAL

Hej tjejer,

Härligt med ny tråd =)

Astriden: Såg att du hittade vårt bröllopsdatum, var lite sen med att skriva ett inlägg till dig ang det.

Idag har det varit en lugn och behaglig dag, Martins bror och svägerska ringde och frågade om jag kunde vara barnpassare någon timme eller två. De ska bygga nytt badrum och det var lättare att kika i affärer utan deras små änglar.

Martin var inte hemma eftersom han är på herrmiddag men jag och tjejerna som är 3 och 5 år tittade på Gustaf 2, ritade och vek loppor. Tjejerna hade aldrig vikt loppor så de tyckte det var vansinnigt kul. Hehe....alltid roligt när man kan underhålla tjejerna då vi har en ganska barntråkig lägenhet.

• Majsis2008

goddag tjejer....
    melodifestivalen igår var väl som den varit hela tiden...4 bra låtar sen är resten bara kasst....tur Björn Gustavsson är med så man har nåt och skratta åt, sen är han ju söt med hehe...låten till carina berg är ju bara för bra....

astriden....fick du shoppat nåt igår?

• Långserud

God morgon!

Hoppas alla har en go helg!

Grund! Hoppas blev nöjd med dina inköp! Nu har jag sett din blivande make, skulle precis gå in på Change när mobilen ringde så vände (jobb-prat bredvid en korsett kändes fel på ngt sätt hahhaha) men fick då syn på dig i kassan och vad jag gissade, din blivande!

Åhhh vad jag är stööörd på att saker å ting inte kan gå som räls i denna bröllopsplanering... senaste grejen är STOLSÖVERDRAGEN PASSADE EJ! JAg hade hittat en tjej som hyrde ut vita stolsöverdrag för 18kr/st, hon är gullig å skickar ett så att jag kan kontrollera strl å tror ni inte att stolsjäklarna har ben som går, vad ska man säga, utåt. Så de passar inte!! Å har surfat runt efter överdrag men de 2 uthyrare som jag hittat tar dels bubbelt upp i hyra och en av dem ska ev sy såna som passar för mina stolar men kan ej ge svar än.... suck. Ngn som ska ha stolsöverdrag eller ge tips på uthyrare. Kan hyra såväl här som i tex Sthlm, det fixar sig alltid.

Idag ska jag måla vår trappa, eller ja, börja i af. Kommer ta ett tag men ngnstans måste man börja!

Sorry för långt inlägg.. fööör pratglad kanske

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

malinlars: tindra vilket vackert namn, kul att få se de små!! De växer ju såå fort upp.

Cristal: Vika loppor tror aldrig jag har gjort det med :) Att passa barn en liten stund är alltid kul då kommer ens barne sinne upp!!

Majsis jag såg lite utav melodifestivalen då jag var på fest (och hade jättekul för den delen) men Carina Berg låten var grym!!

Långserud: Surt detta med stolsöverdrag, pröva e-maila cityporslin den killen där kan skaffa fram allt eller på www.artiflex.se e-maila och skriv att du inte ser att de hyr ut men om de kan vägleda dig till någon!! Ett tips!! Lycka till.

Hade så roligt igår p åfesten, och denna helgen känns som om man har sovit ut och ordentligt har ju i över 2 månader sovit sååå dåligt men nu när inbjudningarna är ute och man har sett festlokalen igen, så känns det tyggare och man kan sova!! Konstigt

Snart iväg och dansa SALSA :)

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3