• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Amor Eterno

God morogon tjejer!

Aybee & astriden det var ju en bra kurs på medborgarskolan har alltid velat gå en fotokurs :)

Astriden som sagt behöver du hjälp så säg bara till!!!

Vilket ruskigtväder... Men är glad för att jag har köpt mina fina TIGER sandaler i stan igår :) Svarta fina till sommaren då vi är bjudna på bröllop!!

Tjejer snart är det möhippan :) Glad bara jag tänker på det.

Mrsd: Du skall se att tentorna gick bra, jag håller tummarna för dig.

Långserud jag har samma problem vad fan skall man ha på borden?? Skall skall provköpa lite vaser och blommor för att se!!
    HUr gick det md stolsöverdragen??

Sagesee: Välkommen till tråden, japp vi har ganska koll här :)
    Runt vasaplatsen så har du www.clipavance.com de har bra priser även www.saxee.se pröva dessa så länge.. Och lycka till.

• 31 maj 2008

Sagasee: Jag ska fixa mig på Mazi på Storgatan, www.mazi.se Tycker de är jätteduktiga där!

• CRISTAL

Hej tjejer,

Idag var det verkligen trist väder, jag hade tänkt gå ut på en promenad men detta var inte vädret jag beställde!

Måste tipsa om MAP, en pappersbutik, genom Viktoriapassagen. Jag var där igår och köpte papper till informationsbladet i vår inbjudan till bröllopet. Jättetrevliga och dessutom klippte de till pappret i den storleken jag ville ha för extra 36:-.

• Majsis2008

godmorgon tjejer. Usch sicken träningsvärk jag har efter två dars träning...idag blir d och vila, men ska ner och träna imorrn hur ont jag än har...måste bli mer ordentlig med stretchingen...
    stackars svärisarna som får lämna thailand idag efter 5 veckor och komma hem till detta, visserligen är dom hemma på kvällen men ändå...

sagasee: modig hårdesign ligger nästan vid universitetet så det kan jag rekomendera, ska själv göra mitt hår och smink där...

• stenbruden

Hej!

Nu har jag inte vart inne på ett par dagar.. Hinner bara tjingsa lite idag
    Han kom hem på natten i fredags, vid 03... Så det var ju tur att han kom hem iallafall.
    Flytten gick jättesmidigt!! Nu är det lycka i huset! Vi kan knappt fatta att det är sant

Hoppas alla har haft en bra helg!!!! Nu måste jag sticka till en kund men kanske hinner kika in i eftermiddag..
    Kram!

• Sagesse

Tack för bra och snabba frisörtips, det verkar ju bli bra! Nu ska jag bara hitta ett trevligt och prisvärt ställe att köpa blommor också...

• mrsD

goddagens!

ÄNTLIGEN är alla tentor över! *puh*

Så idag ska jag bara ta d lugnt o mysa i soffan.. kanske se på film, e så mysigt när d regnar ute..

Stenbruden - va härligt me hus! skönt att flytten gick bra=)

• AyBee

Förlåt Amor jag frågade ju dig hur flytten hade gått med det är ju du Stenis som har flyttat......skönt att det hade gått bra!!

• Långserud

Hej hopp!

Hemma efter ett styrketräningspass- gött! Dock känns mina armar som spagetti... hade minst vikter av alla...inkl de gamla tanterna men men man måste börja ngnstans!

Appropå BH-storlek! Grund jag har också fått veta min verkliga (iaf enligt tjejen på Change!) storlek! Hahhaa känns ganska komiskt att man i ca de 10 senaste åren (typ) gått runt och trott att man är en storlek 75B å så är man en 70C! Hahahahaha vore kul att veta hur många BH:ar i fel storlek man har inhandlat?

Hittade en BH som nog kommer bli bra under klänningen, tyvärr ej så himla piffig eller spännande, helt slät push up (så blir lite rolig urringning hahahaha). Kanske ska man inhandla ett set till? Trosorna till var också helt släta men strumpebandshållaren var i spets och fantastiskt söt...hm..

Hur gör ni tjejer? Kommer ni ha ett "Bridget Jones" set som är funktionellt bra å trollar med det ena och andra å sen ett "Special" set?

Nu macka å te!

• Långserud

Var ju på IKEA igår å de hade massa fina dukningar på köks porslinsavdelningen å samma på HEMTEX. Bra insprirationsdukningar!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3