• AyBee

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

G R A T T I S Stjärnis för nytt jobb och hemflytt. När flyttar ni? (Men tråkigt att du kommer att lämna oss )

• AyBee

Långse - det är Cristal som ska på bröllop inte jag

• AyBee

Grund - Jag tycker nog att du ska behålla den stora stenen så att vigselringen blir lite olik din f-ring. Håller med Astriden om att fila den först. Guldsmeden är säkert jätte duktig på det han/hon gör. Blir inte det bra så får ni väl tänka om igen.
    Vilken guldsmed är det?

• AyBee

Nu kommer en lite annorlunda fråga....
    Jag ska ha en hudvårdskväll hemma på tisdag (29/4) av märket Mary Kay.....nån av Er som är intresserade av att komma? Skulle ha frågat er mycket tidigare men men....hör bara av er som ni vill.

• AyBee

Malinlars - Jag är helt klart intresserad. Kom bara med förslag på dagar!!!

• AyBee
    Mysig text!! Ja idag är det fredag....o vinlotteri på jobbet. Har dock missat att ta med mig vin så håll tummarna för att jag vinner idag. Hade siktet inställt på frukosten som det är min tur att fixa - och det gjorde jag. Ska snart ställa mig i köket o choppa lite grönsaker. Varje fredag har vi på försäljningen frukost - det är såååå mysigt att sitta ner i relativ lugn o ro och prata med varandra, något vi inte hinner resten av veckan....
  • AyBee

Oj Masis - vilken helg!!!
    Jag ska på middag med jobbet idag och sen grilla med föräldrargruppen på söndag - that´s it!! Känns att det är en relativt lugn helg.....fast det beror kanske på hur mkt det blir i glaset ikväll

• AyBee

Åhhh vad mysigt skrivit men det tog ett tag innan man förstår exakt vad ni menar. Kan ni inte skriva typ såhär...

"Vi i det nya släktet Jarlholt känner oss redan lite ensamma,
    så redan innan vårt bröllop beställde vi en yttligare medlem som har leveransdatum i Oktober."

Då förstår man att du nu redan är gravid lite lättare tror jag. Fast smaken är som baken Ni kanske vill att folk som fundera lite.

Nu ska jag kolla in bilderna...

• AyBee

Långse - ang häftet....jag kommer göra som barba, ett häfte per person. Samma skäl som henne.

Ang slödrick, håller nog med Barba där också 1,5-2,0 dl per drink plus lite till för de som kör bil.

Ang Korv. Jag kommer nog räkna 2 korvar per person.

Ang bordplacering kan jag inte hjälpa dig....har ingen aning själv. Är helt lost när det kommer till dukningen so far...

• AyBee

Barba - jag kommer låta min tärna ha en liten väska med både saker till henne o mig. Ska be henne leta lite i London som matchar hennes klänning.

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3