Astriden . HÄR ÄR JAG!!!
Jag har fhaft den mest jobbiga veckan ever på jobbet. Kurs på alla fm för att sen sitta 2 utav 6 säljare och klara av att hantera alla kunder och sälja över budget varje dag!!!
Men idag kom räddningen -Axel har feber (stackarn) så jag är hemma idag. Nu har jag läst ikapp en hel veckans inlägg och det har tagit sin tid kan jag lova. Ska försöka kommentera vissa saker som jag antecknat....
Toalettkorgar....vad är detta? Förstår inte riktigt vad ni ska ha det till???
Amor - Attans, ska antagligen träfffa mina "mammor" just nästa fredag men om det inte blir av så komemr jag jätte gärna!!!
Astriden - Majsis har ju svarat om Lilleby. Men här kommer lite kommentarer från mig igen.
Är ett jätte barnvänligt o mysigt område som expanderar nått grymt just nu. Bussen in till stan heter 25:an och tar ca 25 min. Att gå till Amhult tar nog ca 45-60 min beroende på vilka genvägar man tar ,-) Men bussen (oxå 25:an) tar inte mer än en 12-13 min.
De bygger en massa som sagt och jag vet av en av de andra "mammorna" att deras dotter ska flyttas till ett nybyggt dagis nästa höst. Skolan är kanon och heter Lillebyskolan. Har en kompis som är lärare där och hon stormtrivs.
Synd att M kände som han gjorde men det är bara som sagt att lägga fram fakta och jämföra, jämföra, jämföra!!!!