• nettan 2

såpbubblor?

Någon som skall ha såpbubblor på sitt bröllop?

• Svar på tråden såpbubblor?
  • Lövings
    stinakina skrev 2008-02-24 10:57:04 följande:
    Jag vill ha bubblor..men nån sa hur blir det om det regnar? Jaha, då kan jag ju inte sluta tänka på det!!Nån som vet? hur är det med bubblor om det regnar?
    Sant men det blir väl inte bra med varken ris, rosenblad eller såpbubblor om det regnar.. Man kanske kan sätta upp något skydd utomhus man kan vara under..?? nej, vet inte=)=)
  • Äntligen är det min tur

Det va väl någon som hade provat o det funkade i regn också...

Man får väl ut nästa gång det regnar med dotterns bubblor

• stinakina

Jamen jag började tänka på ris då med, tänk om det blir blött och kladdigt och hamnar innanför klänningen?
    Alltså vilket problem det blev *fniss*

JuniBruden6 skrev 2008-02-24 10:59:08 följande:
    ja sånt måste man ju förstås tänka på,,( har jag inte alls gjort) Hm,,, klart det ska vara sol när man gifter sig får kanske ha ris i reserv,,,,
  • stinakina

Jaaa, ska genast åka iväg och köpa "provbubblor" och önska regn!! ha ha ha
    Äntligen är det min tur skrev 2008-02-24 11:00:45 följande:

Det va väl någon som hade provat o det funkade i regn också...Man får väl ut nästa gång det regnar med dotterns bubblor
  • emmalottan

nee men jag hade nog inte känt för att stå ut i regnet å bli riskastad heller;) hehe... vi ska ha bubblor, men om det regnar har vi möjlighet att vara på en stor veranda med tak ;)
    köpte mina bubblor på calligraphen..

• hondafreak

Alla ni som ska ha såpbubblor, har ni kollat så det inte blir fläckar på klänningen (och andra gästers kläder ) ? Jag skulle inte våga ha såpbubblor pga fläckarna så här blir det ris

• Augusti080808

Vi ska också ha såpbubblor.

• Peters Fridelina

De såpbubblorna man köper i brudbutiker och på bröllopsbubblor ger inga fläckar. Jag testade dem dessutom för säkerhets skull på vitt sidentyg. Syns inte alls!!! Vi ska ha bubblor och hoppas på sol.

• Mrs G to be

Åh... såpbubblor - vilken mysig idé. Jag äääälskar såpbubblor!

• Kärlek ger näring åt själen

Såpbubblor blir det även här. ska köpa mina på calligraphen och sedan köpa extra flaskor av Toymans såpbubblor på Eko som är ½ liters flaskor så de kan fylla på De såpbubblor som blir över blir att styvdottern får roa sig med

Svar på tråden såpbubblor?