• nettan 2

såpbubblor?

Någon som skall ha såpbubblor på sitt bröllop?

• Svar på tråden såpbubblor?
  • lycklig78

Vi beställer också från calligraphen.

• Nikajo

Jag beställde mina på Tradera. Vi har flaskor, så att gästerna får dela två och två.

• emmalottan

jag köpte två paket bubblor från calligraphen + massa annat och då blev frakten 80kr, ju mer man handlar för desto billigare frakt,, tror bröllopsbubblor har billigare frakt va?!

• PatricSusanneS

Såpbubbkor... hmmm. Min bror hade det på sitt bröllop, som tur var utomhus men det räckte för att bli "kladdig". Tänk när de landar på klänningen, håret mm. Eller? Jag tyckte att det var lite så, tyvärr, men attans vad KUL man har att blåsa. Och så alla barn som ska smälla dom.

• bofinkarna

Försöker över tala min m2b att ha de men han är rädd att barnen ska "slänga" hela förpackningarna på oss.. Jag vill ha bubblor och riktiga rosor :) Får se om det blir så.. Köper troligen från bröllopsbubblor i så fall

• Nienna

Är det nån som vet var man kan köpa dem styckvis? Har sett det nånstans men hittar inte igen sidan. Vi skulle nämligen behöva 27 st och de säljs ju i 24-pack, känns lite onödigt att köpa två förpackningar...

• ia7

Vi kommer nog att köpa ett paket dvs 24 så får varje par/familj 1 flaska var. Vi är 60 pers 15 av dem är barn så det kan nog bli lite mycket bubblor annars. Verkar det ok?

• MissNiss

Det tycker jag låter bra...
    Vi ska nog oxå köpa till varje par/familj...

ia7 skrev 2008-03-14 13:07:39 följande:
    Vi kommer nog att köpa ett paket dvs 24 så får varje par/familj 1 flaska var. Vi är 60 pers 15 av dem är barn så det kan nog bli lite mycket bubblor annars. Verkar det ok?
  • CaNin

Vi köpte våra bubblor från bröllopsbubblor.se och är jättenöjda med dem. Tror att det kommer bli sååå fint när dessa blåses på våran utomhusvigsel Vi har köpt så att alla får varsin, 3 st 24-pack = 72 st och då det blir ca 70 gäster så blir det perfekt!

De kommer att delas ut av toastparet när gästerna anländer till platsen där vigseln ska hållas + lite näsdukar också... hi hi!

Svar på tråden såpbubblor?