såpbubblor?
Någon som skall ha såpbubblor på sitt bröllop?
Någon som skall ha såpbubblor på sitt bröllop?
Hur många burkar ska ni köpa en till varje ? eller färre?
neeeeej! det passar utmärkt med ris=)
Eftersom de är 24/förpack ska vi göra så att damerna får en, eftersom det kommer exakt 24 ladies. Innan var vi inne på att ge 1/par, men då hade vi behövt köpa två förpackningar och det kändes lite onödigt tyckte vi.
Jag var i Ullared i veckan. De hade jattebilliga bubblor.
Tror det var 3-pack for 9-10 kr.
Men om man inte vill ha forpackningar i neonfarger ska man inte aka hit
Appropå Ullared...jag var oxå där i veckan...
Tant Doris: Ska vara ärlig och säga att det inte riktigt är bestämt än men det lutar åt att det blir när vi har brudskålen en bit ifrån just vigselplatsen. Annars är ett alternativ att gästerna får blåsa när vi går den lilla biten från vigselförättaren och "ut" ifrån själva "vigselrummet"...hoppas att du förstår
Princess Nightingale: Kolla så att de såpbubblor som du har köpt inte kladdar ner och förstör kläderna som ni har på er, vissa såpbubblor kan ge svåra fläckar!!! Vore synd!
var dem på ullared bröllopsbubblor? vanliga bubblor kan ge fläckar på kläderna :/
jag hade nog valt att ha en brudskål när alla kommit fram till mottagningen. mysigt å trevligt det också! speciellt om ni skall åka och fotas därimellan. då kan gästerna få sin champagne och mingla lite innan och så skålar ni sen när ni kommer dit.. festligt!! ;)