• nettan 2

såpbubblor?

Någon som skall ha såpbubblor på sitt bröllop?

• Svar på tråden såpbubblor?
  • Augusti080808

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-02-28 14:06:09 följande:

Såpbubblor blir det även här. ska köpa mina på calligraphen och sedan köpa extra flaskor av Toymans såpbubblor på Eko som är ½ liters flaskor så de kan fylla på De såpbubblor som blir över blir att styvdottern får roa sig med
    Kolla abra så domm inte lämnar spår på kläder om det är billiga såpbubblor.- Det vill man verklgien inte
  • Augusti080808
    Lövings skrev 2008-02-24 11:00:22 följande:
    Sant men det blir väl inte bra med varken ris, rosenblad eller såpbubblor om det regnar.. Man kanske kan sätta upp något skydd utomhus man kan vara under..?? nej, vet inte=)=)
    Ris är ignen fara om det regnar!
  • emmalottan

nu har jag fått mina bubblor, och knytit vita sidenrosetter runt ;) blev så söta!

• Kärlek ger näring åt själen

Hehe ingen risk Tösen har användt dem tidigare och de lämnar inga fläckar Varken på kläder eller på marken

Augusti080808 skrev 2008-02-28 14:18:36 följande:
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-02-28 14:06:09 följande:
    Kolla abra så domm inte lämnar spår på kläder om det är billiga såpbubblor.- Det vill man verklgien inte
  • varanusX

Jag hade såpbubblor på mitt bröllop i september, det hade både för och nackdelar.

Gästerna tyckte att det var kul att blåsa bubblor på oss, men det blåste halvt storm ute så vi fick inte med några bubblor på foto. Jag är inte så ledsen över det, jag har ju minnet av det kvar.

• Vinterbruden 08

är du fru jenny norberg??

varanusX skrev 2008-02-28 15:19:11 följande:
    Jag hade såpbubblor på mitt bröllop i september, det hade både för och nackdelar. Gästerna tyckte att det var kul att blåsa bubblor på oss, men det blåste halvt storm ute så vi fick inte med några bubblor på foto. Jag är inte så ledsen över det, jag har ju minnet av det kvar.
  • MissNiss

Ni som beställt bubblor från calligraphen... Vad betalade ni i frakt??

Ni som ska ha bubblor...Hur många flaskor köper ni?? Köper ni en flaska till varje gäst??

• Kärlek ger näring åt själen

Vi kommer att köpa ett paket alltså 24 flaskor. Det kommer att vara så att alla gästerna får varsin

Svar på tråden såpbubblor?