Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

Även jag har hittat hit

Pidis: vad händer om du går ner 5 kilo på tex. en månad? får du operationen tidigare då?

• fitforfight

Det e så himla svårt! om det är så att du kommer att va helt återställd till bröllopet utan smärtor så skulle jag ha kvar det datum som ni har bestämt.

Pidis skrev 2008-02-25 19:45:29 följande:
    Vad tycker niSka jag skjuta upp bröllopet och ha ett påskbröllop nästa år istället? Eller forstätta som planerat trots att jag kanske inte ens kan äta på mitt eget bröllop??
  • fitforfight

Njaeeee! det vet jag inte fast du va ju smart när du skapade tråden ,inget årtal denna gången

Pidis skrev 2008-02-25 21:03:11 följande:
    Vad gulliga ni ärVad skulle man göra ut an BTHoppas att jag får vara med i gemenskapen i alla fall även om det blir 2009 för mig.Natti natti på er Nu ska jag krypa till kojs efter en väldigt lång dag.
  • fitforfight

Det va nu på lördag vi pratade om va? ska vå åka nån annanstans oxå eller bara frukost?

• fitforfight

så nästa helg? hade hoppats på att det va nu E det ingen annan än jag som vill åka ut på nåt annat äventyr efter frukosten?

september2008 skrev 2008-02-26 10:15:16 följande:
    Det är vecka 10 vi pratar om. Pidis har ju frukostbiljetter på hotellfrukost. Alla kunde lördag och söndag den helgen så nu behöver vi bara bestämma villen av dom dagarna som vi ska ha frukosten
  • fitforfight

Gooooood!!!

Sitter å helt stum över att Basshunter ligger etta på englandslistan med sin låt now youre gone. Den e totalt värdelös! grrrrr...
    Ja,ja!den kanske går an om man e riktigt full

september2008 skrev 2008-02-26 10:53:04 följande:
    JAG VILL...
  • fitforfight

lillsessan(Paula) har beställt hår ifrån kina , hon skulle kolla lite priser till mig,Om dom e vettiga så skickar hon sin ring med färgprover till mig.

kanske nån av er som vill beställa oxå?

• fitforfight

Skulle inte heller vilja bjuda någon som jag inte känner. Det är ju ER bröllopsdag och inte en offentlig fest !
    Hoppas att dom förstår det. Flickvännerna förväntar sig säkert inte att bli bjudna heller.
    Ida Halmstad skrev 2008-02-26 12:45:02 följande:

nu e jag helt kluven, måste ha råd. Har diskuterat med min mamma om vilka man ska bjuda och så och då sa jag att vi antagligen inte kommer att bjuda min mammas mans söners flickväner. Sönerna kommer vi självklart bjuda men deras flickväner har vi aldrig träffat. De bor inte ens tillsammans och de har kanske varit tillsamman med dem i högst 1 år. Inte förlovade eller nått sånt heller, vi har helt enkelt inte en aning om vilka de är. Nu säger min mamma att hennes man kan stå för kostnaden för deras flickväner, kuvertpriserna. Men det e ju inte det saken handlar om utan det e ju det att vi inte känner dem, har aldrig träffat dem och har inte en aning om vilka dem är. E jag helt ute och cyklar?? de kanske tar illa upp om vi inte bjuder flickvännerna.....råd tack!!!
  • fitforfight

Tinny måste jobba över å jag e sååå hungrig! ska jag äta sallad ,kebab eller pizza? kan inte bestämma mig och pizzerian lockar mig! farligt när det ligger så nära!

• fitforfight

Låter fint! antar att du fått din gekås dos

Håller fortfarande på med min korta klänning,har nu pause innan jag får frispel

Ida Halmstad skrev 2008-02-26 18:02:55 följande:

vad sägs om ikea efter frukosten ???
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar