Falkenberg / Halmstad brudar
DEt va min första tanke ,men jag har redan köpt påsarna och det skullr bara få plats med the till en kopp typ.
DEt va min första tanke ,men jag har redan köpt påsarna och det skullr bara få plats med the till en kopp typ.
Har svarat i inboxen.
Menar du det snirkliga hjärtat? och med ovanför? menar du verkligen ovanför eller menar du framför/på ?
Jag e superförkylt och helt slö! orkar knappt tänka
jag orkade dock köpa mig lite aha syra på ebay! har testat en massa dyra krämer utan resultat så jag hoppas att detta kan få bort mina pigmentfläckar, E ju inte jättesnyggt när det ser ut som om man har mustage på sommaren Speciellt inte på bröllopet
Kolla i mitt galleri
Pidis: Jättefina inbjudningar!! och smart det med infobladet och halsbandet sen!!! LOVELY!!! ska du ha dom öronhängena som hör till eller ska du ha dom andra?
Ulvatorp : Gött att dom e färdiga! Jag har inte heller några pengar;-( har till och med börjat ta på barnbidraget som vi vanligtvis sparar. Har försökt ringa FK hela morgonen för jag vill ändra antal dagar att ta ut denna månaden ,men det går inte komma fram ;-( Jag ska få min semesterersättning ifrån jobbet denna månaden men det går direkt in på bröllopskontot.
Jag har ingen aning om hur mycket det e dock för jag jobbade inte så mycket sista 9 månaderna. Va sjukskriven typ jämt.
September:
Jag vill ha 25000 i månaden i 25 år !! hur ska vi fixa det?
Jag ska baka tårta på söndag för linus fyller år på måndag.(vi har kalaset på söndag) Jag vet inte om jag ska göra nån fin täckt tårta eller bara slänga på lite grädde. Han fattar ju ändå inget
ollala vad god den ser ut!! släng gärna in receptet
det står ju på engelska ;-( jag orkar inte läsa,blv helt yr av att bara se texten
Det vore toppen ,men bara om du orkar. Tack!
Kollade deklarationen innan på näten och jag får betala 1500 kr Bläääää!!! fast det är bättre än förra året för då fick jag betala 12 000 kr för att jag sålt min lägenhet.
jag har nästan bestämt mig för en ring det är 2 st som jag velar mellan fast egentligen 3st
www.jempguld.se/default.aspx
Collektionen signo
B005 den är 1,2 mm hög
B006 1,3mm hög
B007 1,3 mm hög
Jag tycker att 07 an är snyggast ,men den är oxå bredast. 06 gillar jag jättemycket ,men 05 har oxå ett finger med i spelet då den är lägst. Skulle gärna vilja se den live för det känns so om stenarna sitter så tätt.