Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

ulvatorp : Ska det va en rolig ha,ha outfit eller ska du vara seriöst skitsnygg?

• fitforfight

Jättefint allt ihopa! hur många rosor e det i buketten? perfekt storlek!

Pidis skrev 2008-03-14 20:39:15 följande:
    Nya bilder i mitt galleriMina nya skor.Samt att jag försökte binda en bukett idag. Vad tycker ni??
  • fitforfight

Om du vill så kan jag fixa hår å smink på dig om du vill

Ulvatorp skrev 2008-03-14 20:24:19 följande:
    A va fasen...jag vill ju vara skitsnygg klart fast det blir ju väldigt mkt make up och peruker och annat så jag tar vad du hittar som du själv tycker ärcoolt... Japp schlager glamour inget spec. årtal...
  • fitforfight

ulvatorp : jag vet att nånstan i gömmorna har jag en ceris tröja i typ siden som hänger ner över ena axeln och med ganska stpra 3 kvarts armar. Sen har jag en ceris oaljett tubtop som man kan ha som en jättekort kjol sen har jag ju cerisa sån bling,bling örhängen som september hade med sig

• fitforfight

Var hittar du så billiga rosor?

Pidis skrev 2008-03-15 08:08:14 följande:
    Det är 19Skulle varit 20 men 1 gick sönder. Syrran tyckte att den var perfektFast det ska ju vara rosa rosor dåKostade 100:- att göra
  • fitforfight

men dom såg ju så stora och fina ut! jag prövade med rosorjag fick av tinny för nån dag sedan men det gick inte alls för dom var för små. du kan väl ha et litet exsperiment och se hur såna billiga rosor håller sig. Man vill ju inte att dom ska vissna till dagen efter

Pidis skrev 2008-03-15 09:29:45 följande:
    På blomsterlandet 10-pack 39,90 packetet sen några kronor för snöret och några för nålarna samt några för florist tejpet så avrundade till hela 100 et var faktistk väldigt lättTitta på den här filmen.Vet inte vem som la den här någonstans Men den var bravideo.about.com/weddings/Make-a-Wedding-Bouqu...
  • fitforfight

Jag provade med mina små fjuttrosor nu och det blev faktiskt bra,fick öppna upp dom lite så dom blev större jag hade dock bara 10 st så den blev lite liten ,men helt ok tycker jag.

• fitforfight

Åhh vad kul! Jag har varit nere och letat upp din outfit klockrent ! det blir lite 80 tals glam
    Vilken storlek har du på skor?

Ulvatorp skrev 2008-03-16 08:52:33 följande:
    I'm all yours!!Fan va häftigt!!Vad gulligt av dig!
  • fitforfight

Min underbara mamma vai helsingör igå och köpte hem rosor till mig så nu har jag pysslat !

KOLLA MITT GALLERI! har gjort test på bordsdekorationen och buketten.

• fitforfight

Tack!! glömde skriva att det ska va ett flytljus i glaset ,men det glömde jag köpa på ikea

september2008 skrev 2008-03-16 12:29:11 följande:
    wow vad snyggt
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar