Falkenberg / Halmstad brudar
ulvatorp : Ska det va en rolig ha,ha outfit eller ska du vara seriöst skitsnygg?
ulvatorp : Ska det va en rolig ha,ha outfit eller ska du vara seriöst skitsnygg?
Jättefint allt ihopa! hur många rosor e det i buketten? perfekt storlek!
Om du vill så kan jag fixa hår å smink på dig om du vill
ulvatorp : jag vet att nånstan i gömmorna har jag en ceris tröja i typ siden som hänger ner över ena axeln och med ganska stpra 3 kvarts armar. Sen har jag en ceris oaljett tubtop som man kan ha som en jättekort kjol sen har jag ju cerisa sån bling,bling örhängen som september hade med sig
Var hittar du så billiga rosor?
men dom såg ju så stora och fina ut! jag prövade med rosorjag fick av tinny för nån dag sedan men det gick inte alls för dom var för små. du kan väl ha et litet exsperiment och se hur såna billiga rosor håller sig. Man vill ju inte att dom ska vissna till dagen efter
Jag provade med mina små fjuttrosor nu och det blev faktiskt bra,fick öppna upp dom lite så dom blev större jag hade dock bara 10 st så den blev lite liten ,men helt ok tycker jag.
Åhh vad kul! Jag har varit nere och letat upp din outfit klockrent ! det blir lite 80 tals glam
Vilken storlek har du på skor?
Min underbara mamma vai helsingör igå och köpte hem rosor till mig så nu har jag pysslat !
KOLLA MITT GALLERI! har gjort test på bordsdekorationen och buketten.
Tack!! glömde skriva att det ska va ett flytljus i glaset ,men det glömde jag köpa på ikea