Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Jättefina! texen är oxå helt superb!

Ulvatorp skrev 2008-03-11 16:47:25 följande:
    Kolla texten...kan man skriva så?
  • fitforfight

Hon jag köpte av ska beställa extra till mig så om nån annan vill ha så passa på nu 500 st för 150 kr dom är 8 mm kolla mitt galleri
    Ulvatorp skrev 2008-03-11 23:44:20 följande:
    Hi hi! Känner ni hon...tradera-bruden???
  • fitforfight

pidis: jag ska ocå ha tröjor eller rättare sagt tank tops. Med Bride to be och bridesmaid. Jag ska köpa bling,bling text på ebay som man bara stryker på

September 2008: tack så mycket för erbjudandet om dom vita byxorna ,men jag hittade precis såna som jag ville ha igår så jag slog till.

Jag köpte bh inlägg igår på twilfit som är av skumgummi. love it!! mina tomma hängiga bröst är ett minne blott!!
    Jag har även free bra hemma i silikon som jag hade tänkt ha ,men dessa var så mycket bättre.

Ulvatorp: Har hittat massa porriga outfits när jag rotade runt ibland mina kläder i källaren,fotona kommer bli sååååå fina! längtar!

Helenaoandreas: Jättesöta klänningar !

• fitforfight

över hela helgen eller bara en dag

september2008 skrev 2008-03-13 08:31:08 följande:
    var det någon som ville hänga med till malmö någon helg framöver????
  • fitforfight

menar du hjärtanen? finns ingen länk. Det är en privatperson som beställer ifrån ett ställe som jag inte vet var det e

Pidis skrev 2008-03-13 09:07:58 följande:
    September08:Har fullt upp varje helg nu hur länge som helst känns det som Så jag har inte tid även om jag VILLFitforfight: Kanske man kan få hänga på och köpa lite jag också?? Kan du inte skicka en länk var dem finns??
  • fitforfight

;-( Jag föreställde migv en helg av drinkar och champange

När hade du tänkt? jag har oxå en hel del inbokat redan.

september2008 skrev 2008-03-13 08:57:48 följande:
    över dagen bara
  • fitforfight

Håller med! snörning is da shit!!

september2008 skrev 2008-03-13 13:00:38 följande:
    pidis- ang klänning. jag måste ju bara rekomendera dig att vilken klänning du än beställer så ta en med snörning. det gör susen för figuren och kan hjälpa till att trimma upp det sista som du inte själv får bort. den ena klänningen som jag prövade hade snörning och när hon snörat den så hade jag en helt annan figur. jag såg riktigt snygg ut den kostade 7400 kr så det var alldeles för mycket för våran budget. jag förstår priset då den sys unik för varje brud. men det finns ju andra modeller.men vad du än gör beställ en med snörning. du kommer att bli såååå fin
  • fitforfight

PANIK!!!!

Jag va och skulle köpa min ring idag ,men då visar det sig att det inte går att gravera i SKITEN!!! stenarna tar för mycket plats.

Måste hitta en ny ring och det finns ingen anna jag vill ha till rimligt pris ;-(

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar