Inlägg från: Wretenstam |Visa alla inlägg
  • Wretenstam

Falkenberg / Halmstad brudar

oj oj vad det händer grejer här...
    Hinner ju för tusan inte med

Pidis:
    Jag håller med övriga...ditt liv och din hälsa kommer först!
    Se till att få fixat operationen först och gift dig sen..Förstår att det känns surt att behöva skjuta upp allting men det kan ju bara bli bättre! Och april är en härlig månad då vårkänslorna börjar sätta fart...och alla vet ju hur bra man mår då... Och vi är ju faktiskt här hela vägen fram och stöttar!!

September:
    Jag röstar nog för lördagen...då har man hela söndagen att slappa och ha skönt på. Jag är på att hitta på ngt efteråt!! Vilket också är bättre på en lördag än en söndag.

Ida Halmstad:
    Jag tycker också att det är upp till dig och din blivande vilka ni vill bjuda även om ni slipper att betala för dom..Det är ju kul om man känner dom som kommer på ens bröllop.

Fitforfight:
    Jag är oxå eventuellt intresserad av att beställa hår!!

• Wretenstam
    *fniss* Behöver jag säga ngt mer???

Ida Halmstad skrev 2008-02-26 17:13:16 följande:
    lördag passar mig super, tycker också att vi ska hitta på nått sen efter. Jag har bil så vi kan åka någonstans, e ju alltid roligt att komma från stan!!! Har även ett "normalt" extra däck :) man vet ju aldrig vad som kan hända!!!!!
  • Wretenstam

Var det någon som såg Oprah i förmiddags?
    Det handlade om Youtube och killarna bakom det. Och gissa vilka som var med? Det där paret som gjorde dirty dancing på sitt bröllop. Patric Swazey (felstavat...) var där och överraskade dem när dom visade upp sin dans och tog över och dansade med tjejen....såååååå coolt!!!

• Wretenstam

Hej och hallå!!

Gud känns som jag inte varit här inne på evigheter...har jag ju inte heller förresten...
    Det har varit sjukdomar IGEN...och min energi är helt slut och jag är less på det mesta.
    Läääääääääääängtar tills lördag!!!!!!!
    Saknar er!!

Ska bli så mysigt, har inget vettigt att skriva så jag säger bara KRAM på er tjejer!!!

Natti natti sov gott, nu är det kudden som gäller..ska upp och spinna kl 06.45...ja jag vet att jag är galen....

• Wretenstam

Ha ha...det där var lite lustigt fitforfight!!!!
    Kände du på dig att jag satt här eller?

• Wretenstam

fitforfight:
    Asså...du är ju bara helt otrolig!! Fasiken vad snygg klänningen blev! Du ser verkligen ut som en prinsessa...*avis*

• Wretenstam

Jag flikar också in och tackar för en underbar dag!
    Den här pausen behövde jag verkligen, och i ert sällskap kan man bara inte ha tråkigt...

Mmmm...satt i soffan för en stund sen och suktade efter vin jag också...men hyllan var tom, nedrans!
    Fick en öl av min älskling istället och efter ett bad på det är jag sådär gött mosig, nog dags att ta en närmare titt på kudden snart tror jag.

Förresten...Cevin sitter som en kung i sin nya stol! Nu kan han sitta med vid tv:n och samtidigt leka med sina leksaker. Vi filmade Casper och Cevin tidigare...Casper tramsade med honom och låtsades slå sig i huvudet, Cevin kiknade av skratt! Båda ungarna skrattade så bubblande härligt .

Kramiz på er flickor!

• Wretenstam

Hej på er töser!

Är bara snabbt inne för att kolla läget, hinner inte skriva så mkt...
    Snälla tänk på mig och håll tummarna för mig idag...idag är det undersökning på KK. Fick ju skjuta upp det eftersom tantröd kom på besök dagen innan när jag skulle ha varit där sist...

För övrigt så känns det mesta toppen just nu...är äntligen färdig med hur inbjudan ska se ut...ni blir nog chockade, för det är inte alls som det var tänkt från början. Ska ta och fota och lägga in så fort jag knåpat ihop första inbjudan.

KRAM på er!!!

• Wretenstam

Todelo girls!!!

Då har jag fått skiten överstökat och där var inga problem, så bra att jag inte längre behöver att gå en gång i halvåret utan kan nu tillsammans med övriga kvinnor köa på MVC vart tredje år!!! Wooohooooo!!! Är såååå happyyyyyyyyyyy!

Men skit i det nu...tillbaka till bröllopsplanerna...
    Min inbjudan finns nu i mitt galleri...gå in och kolla!
    Kommentarer mottages gärna!
    Kram på er!!!

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar