Inlägg från: Wretenstam |Visa alla inlägg
  • Wretenstam

Falkenberg / Halmstad brudar

Todelo bruttisar!!

Hoppas att allt är bra med alla?
    Här är huvudet knappt ovanför vattenytan...det är så mkt av allt just nu....mkt av lite pengar, mkt med att träffa folk till höger och vänster mkt av lite bara Lotta-tid och även Lotta-Conny tid, känns som om man står och nosar på kanten till kaos. Men vad gör man? Det är bara att gilla läget och försöka trampa vatten ett tag till.
    Varit inne och beställt mina kuvert idag, får dom i morgon så snart kan jag skicka iväg inbjudningarna = Sköööööönt!

Sen ska jag och mannen på schlager/glamour fest på lördag, det ska bli kul och jag ska supa mig smått under da table... Känns onekligen som om jag behöver det nu. ( Får man säga så utan att det tolkas som om man har alkoholproblem? ha ha )

Har nog äntligen dessutom bestämt mig för en av signo ringarna på Jempehemsan....wohooo!!

Fitforfight:
    Hur var det med priserna på håret? Finns det någon sida man kan gå in och kolla på? Jag tror i alla fall att jag vill ha det där setet med klämmorna att börja med, men det hade varit fint med några ljusa slingor. Som sagt...har du priserna och längder etc så att jag kan bestämma mig i hårdjungeln?

KRAM PÅ ER GIRLS!!!

• Wretenstam

fitforfight:

förresten...glömde ju om lördag...
    Vet inte riktigt när mamma och pappa kan ta kidsen och sen tänkte jag och Conny försöka hinna med en avslappnande stund i bastun Hur lång tid behöver du?

• Wretenstam

shit...spännande!!!
    Jag är såååå nyfiken!! Jag återkommer om tiden typ i morgon..

fitforfight skrev 2008-03-27 21:14:34 följande:
    Hmmmmm...NOT! jag ser mig själv jaga honom fram och tillbaka i mittgången på flygplanet Det får bli en flyresa på max 4 timmar för oss
    Tjaaaaa! det ska väl inte ta så jättelång tid , max 1,5 timme. jag har värsta planerna för ditt hår det är en blond lång sönderklippt peruk inblandad
  • Wretenstam

Vad sa vi? vad tyckte du? Skulle jag beställa ett set och några slingor upp till?

fitforfight skrev 2008-03-27 21:39:47 följande:
    Hmmmm...vet inte riktigt! Tror Paula sa typ 200 kr ,men jag tänkte att vi kunde bestämma vad vi vill ha och sen fråga om hur mycket frakten blir. Jag ska beställa i vilket fall som helst för det är bra mycket billigare än här hemma.
  • Wretenstam

Fasen...stämmer verkligen priserna som jag räknat ut? Känns så lite...
    jag har valt att beställa 22''
    Ett sett á 45 dollar
    och typ 20 slingor det blir i runda slängar typ 350 kr...
    Fick för mig att du sa att bara setet skulle gå på 400kr...

är jag ute och cyklar?

• Wretenstam

problematiken är löst....den mänskliga faktorn, jag i detta fallet kan inte räkna....Ha ha

jag glömde gånga några siffror på vägen...

Jag har nu bestämt mig...
    och jag ska ha:

ett set på 22''
    och 10 slingor på 22''

färgnummerna jag ska ha är 4 & 27, den mörka ska vara på setet och den ljusa på slingorna...

• Wretenstam

God morgon/förmiddag/tidig middag what ever!....

Hoppas ni överlevt helgen???
    Själv var det med nöd och neppe...hola balo vad drinkarna slog rundor i skallen
    Kul som fasen var det i alla fall och ni såg ju hur snygg Erika gjort mig!!! Sooooooooo happy!
    Tack 1000 och åter 1000 ggr!! Några av killarna på festen tyckte att jag såg ut som en filmstjärna och tyckte att jag skulle satsa på det långa blonda håret Men jag tror nog att jag håller mig till min vanliga hårfärg..
    Conny hade klätt ut sig till Angus Young från ACDC...han var så söt i sin lilla pojkiga skoluniform men han rockade fett på dansgolvet när dom spelade "High way to hell..." ha ha.

Dagen igår var något seg och vi halvslumrade i soffan med varsin unge i knät och kollade barnfilmer hela eftermiddagen.

Det var så jäklar kul så nu är jag lite sugen på att själv ordna med någon typ att maskerad fest....

Pidis:
    Möhippan lät som en höjdare, verkar som om det gick bra.
    Själv börjar jag blir jädrigt nervös för min även om det är ett tag kvar...men jag känner ju mina tjejkompisar så jag vet att jag får ett helvete. Så länge jag slipper klä ut mig och göra bort mig på stan så gör jag nästan vad som helst och bjuder på mig själv...

Ida Halmstad:
    Så du var också ute och busade i lördags? Var var ni? Kul var det antar jag i alla fall...? Förstår att gårdagen var seg...tycker att det bara blir värre och värre efter varje år...börjar vi bli tanter???? ha ha ha

PÖSS PÅ ER GIRLS!!

• Wretenstam

Han höll på att trilla av stolen när jag kom innanför dörren!! Bara det talar för sig själv...han tyckte att jag var skitsnygg och vacker på samma gång!!
    Pratade med min svägerska i morse...hon hade hört av någon som var på festen att jag hade varit jättevacker och hennes man hade varit salig hela kvällen... Ha ha
    Så jag tror att man kan tolka det som toppbetyg för din styling...

fitforfight skrev 2008-03-31 12:01:00 följande:
    kul att det blev uppskattat! men viktigast av allt!! vad tyckte Conny?
  • Wretenstam

Du fixar det galant tjejen!!
    Vi kommer att tänka på dig hela dagen. Vet du var någonstans du ska opereras? Är dt på OP? Iså fall kanske min mamma är med...ska höra med henne. Och iså fall ska jag befalla att dom tar EXTRA god hand om dig....

Kramiz!!!!

Ida Halmstad skrev 2008-04-02 10:20:33 följande:

Hej tjejer!Usch och fy nu e jag nervös inför Torsdag! Försöker att inte tänka så mycket på det men det e inte så lätt. Men det kommer säkert att gå bra och jag kommer äntligen att må bättre. Hoppas att allt är bra med er, kram
  • Wretenstam

Minnet är lite svajigt...vad var det du skulle operera? Var det ryggen eller är jag helt ute och cyklar?

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar