Falkenberg / Halmstad brudar
Todelo bruttisar!!
Hoppas att allt är bra med alla?
Här är huvudet knappt ovanför vattenytan...det är så mkt av allt just nu....mkt av lite pengar, mkt med att träffa folk till höger och vänster mkt av lite bara Lotta-tid och även Lotta-Conny tid, känns som om man står och nosar på kanten till kaos. Men vad gör man? Det är bara att gilla läget och försöka trampa vatten ett tag till.
Varit inne och beställt mina kuvert idag, får dom i morgon så snart kan jag skicka iväg inbjudningarna = Sköööööönt!
Sen ska jag och mannen på schlager/glamour fest på lördag, det ska bli kul och jag ska supa mig smått under da table... Känns onekligen som om jag behöver det nu. ( Får man säga så utan att det tolkas som om man har alkoholproblem? ha ha )
Har nog äntligen dessutom bestämt mig för en av signo ringarna på Jempehemsan....wohooo!!
Fitforfight:
Hur var det med priserna på håret? Finns det någon sida man kan gå in och kolla på? Jag tror i alla fall att jag vill ha det där setet med klämmorna att börja med, men det hade varit fint med några ljusa slingor. Som sagt...har du priserna och längder etc så att jag kan bestämma mig i hårdjungeln?
KRAM PÅ ER GIRLS!!!