Falkenberg / Halmstad brudar
Ha ha vad lustigt...är det fullmånen som spelar oss ett spratt?
Ha ha vad lustigt...är det fullmånen som spelar oss ett spratt?
För oss är det lite mycket just...Jag fyller ju själv år 21:e och vi har väl inte riktigt bestämt hur vi ska göra om vi ska ha det på onsdagen eller på lördagen. Den 31:a kan vi inte, det var då vi skulle på western fest...
Jag får återkomma...
När kan du? Jag har insett att jag ändå inte kommer att se ut som jag vill till fotograferingen så jag kan när som...
Fitforfight 3 ,10 ,17/5
september2008 3 & 17/5
Ulvatorp: 10 & 17/5
Tyvärr kan jag inte då...conny är inte hemma så jag har kidsen. Men om det bara hänger på mig så kan ni åka den 3:e så kan jag fixa mina bilder senare (blink blink till Jennie... ).
Vad var det dom tog för löshåret där du köper?
Ja här var det verkligen dött...
Hoppas att allt är bra med er alla?
Här har det varit lite si så där...jag är förkyld pojkarna har legat i magsjuka och jag står på tröskeln till kaos, jag ser väggen på nära håll och vill inte slå skallen i den...been there done that och vill aldrig det igen.
Pidis: Får tyvärr tacka nej till ditt föd.firande pga av ovanstående. Jag vet inte ens om vi kommer att fira min egen födelsedag som det är nu. Hoppas att du förstår...
Bamsekram till er tjejer!!
Ha ha kan du inte springa runt i din torsolette hela dagen lång?? Nä skämt åsido..tänkt på det där jag med.. Vågar ju för fasen knappt sitta i solen
Förresten...jag har själv införskaffat mig min egen torsolette nu äntligen!! Och matchande trosor... tittade in på Sally & Sara och blev helt såld, fick dessutom väldigt bra hjälp så den sitter perfekt!! Så då var man plötsligt 1500:- fattigare...(men det var det värt!!! )
Tack för grattandet på min namnsdag!
Hoppas att alla mår bra, här börjar det så smått gå åt rätt håll men vägen är lång och det tar tid...men det får det helt enkelt göra.
Ha det skönt i vårvädret!
stort grattis på födelsedagen pidis!!!!!!
stort grattis på födelsedagen pidis!!!!!!
va tusan!! försökte få versaler...men det verkar tydligen inte funka.... (jag ropar ut din födelsedag i alla fall Pidis... )
Vi ska bo på Continental, där är väldigt fint...
Tror dom har en hemsida där man kan se rummen.
Mvh
Lotta
Muhahaaaaaaaa!!
Tänkte att jag behövde skaka om här lite granna...och det verkade funka...hi hi
Nä tänkte att det kanske var bäst att byta innan Ulvatorp Lant AB kommer och skjuter mig...
Hoppas att det är bra med er alla.
Här är vi inne på 3:e veckan med sjuka barn....står inte ut längre!!! Casper har feber igen och nu har Cevin också feber och snorig som attan. Jag själv har nog ådragit mig en inflammation i nyckelbenet efter allt kånkande på Cev...har ont som f*n!
Massor av kramar till mina gals!!