Falkenberg / Halmstad brudar
Kolla texten...kan man skriva så?
Kolla texten...kan man skriva så?
Hi hi! Känner ni hon...tradera-bruden???
Klänningarna var verkligen hur söta som helst!! Vi hade tänkt att beställa från kina till näbbarna men nu blir jag lite sugen på dom här! Vad kostade dom? Våra näbbar är 5 & 8 tror du det finns i deras storlek?
Hej tjejen!
Ja dom där downsen kommer när man minst vill det...jag kämpar själv febrilt för att inte fastna i spiralen. Men du vet ju att vi finns här om du behöver prata, på eller utanför nätet .
Skickar en bunt med stärkande kramar!
Ida Halmstad skrev 2008-03-13 16:11:55 följande:
Jag har själv lite panik över ringen....den vi hittade på väla känner jag är för dyr, vill inte lägga en förmögenhet på en ring. Vad har ni/tänker ni lägga på en ring?
Ah du är super!!!
Precis den typen jag vill ha ju!!
PÖSS!!!
Jo alltså jag vill jag ha en ordentlig ring eftersom jag också tänkt ha den resten av livet... Men jag har inte lust att lägga dom 7-8000 som dom ville ha för den, jag tycker helt enkelt att det är för mkt pengar med tanke på att man faktiskt kan tappa bort den eller bli rånad. Priset på ringen talar ju ändå inte om hur mycket man älskar varandra...som tur är!! Annars hade jag nog fått vänta typ hundra livstider tills jag haft råd med den ringen....hi hi Nä jag vill ha en ring som jag är nöjd med både till utseende och pris.
september2008 skrev 2008-03-14 11:31:33 följande:
Det har du rätt i...har fortfarande inte huvdet där det borde vara...
Jättefina både två!! Hur stora var öronhängena? Tänkte på dom vi hittde på väla, dom var ju lite stora... Är dom bara mindre än dom så tror jag att det blir väldigt lyckat! Tiaran var jättevacker!
Absolut! Problemet är bara att jag inte hittat ringen med stort R ännu...*SUUUUUCK*