Falkenberg / Halmstad brudar
06 an liggr bra i kurs nu för den har jag provat på hallbergs och den gick att få i 1,2 så det e toppen!!!
06 an liggr bra i kurs nu för den har jag provat på hallbergs och den gick att få i 1,2 så det e toppen!!!
Jag måste bara berätta!! jag har fått min slutlön ifrån jobbet idag och fick 8000kr och tyckte det va rätt ok. Sen kollar jag på specifikationen och börjar räkna lite ,då har dom dragit 63 % i skatt fast det står 31%!! Enligt deras egen räkning (om skatten vore rätt) ska jag få ut 15000 så det e lite skillnad.
Jag har mailat löneavdelningen så får vi se vad dom säger
Ja det e ju en del! tack för receptet!! har inte orkat läsa hela ,jag tappade bort mig redan vid bunke 3
Ska läsa i lugn och ro när Tinny kommer hem.
För övrigt har jag varit och satt in en kopparspiral idag,det gjorde sjukt ont att sätta dit den och nu känns det som mensvärk ungefär. Förra gången låg jag i fosterställningen en hel dag för att det gjorde så ont
Kolla på virgin suicide så ska du få se att det finns sämre filmer Det kan inte finnas nåt som e sämre än den
Jag vill se 27 Dresses!! är det inte dax att vi går på bio?
Ida Halmstad skrev 2008-03-26 14:45:59 följande:
Skoj!! jag får nöja mig med radion i min mobil
Tjejer!!!! jag ska beställa hår innan helgen, vem ska ha och vad vill ni ha?
Nån som har tips om vilka som säljer billiga trädgårdmöbler?
Ja det e väldigt synd att jag inte gillar ringar annars skulle jag haft en sån ring på varje finger
Det slutade med att jag fick 13000 i slutlön. Hade kunnat få 15 ,men då kunde det hända att jag fick restskatt nästa år å det vill man ju inte
Ulvatorp och September 2008:
Vad har ni tänkt göra av barnen på festen? Ska dom vara med på middagen?
Fy fan vad orättvist!!!! kan du inte passa Linus 2 veckor så kan vi oxå åka dit
Ida Halmstad skrev 2008-03-27 19:57:15 följande:
Hmmmmm...NOT! jag ser mig själv jaga honom fram och tillbaka i mittgången på flygplanet Det får bli en flyresa på max 4 timmar för oss
Hmmmm...vet inte riktigt! Tror Paula sa typ 200 kr ,men jag tänkte att vi kunde bestämma vad vi vill ha och sen fråga om hur mycket frakten blir. Jag ska beställa i vilket fall som helst för det är bra mycket billigare än här hemma.