Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

Dn jag visade på albreckts som är en rad rött guld sen en rad diamanter och sen en tun rad vitt guld.

september2008 skrev 2008-03-13 20:01:03 följande:
    vad är det för ring?
  • fitforfight

jag vill verkligen ha den ringen ,men samtidigt vill jag ju ha gravyr ;-( jag har verkligen letat överallt innan jag hittade denna. Har finkammat nätet nu oxå ,men hittar inget som är likt denna.

september2008 skrev 2008-03-13 20:37:18 följande:
    vad konstigt. den såg ju stor nog att kunna skriva på. fast då såg man ju inte insidan.vad ska du göra då? leta upp en ny eller skippa graveringen?
  • fitforfight

september2008 : dom hade en jättesöt liten tiara på albreckts för 129 kr

• fitforfight

nix! den låg i fönstret . nere på själva diademet är det strassstenar. sen i mitten va det en liten grej med en sten höst upp. Jag tycker den va jättesöt ,men som vi redan vet så har vi inte samma smak på tiaror

september2008 skrev 2008-03-13 23:03:52 följande:
    finns det ingen bild?
  • fitforfight

på Eurostop jämte apoteket.

september2008 skrev 2008-03-14 08:42:16 följande:
    nej vi har ju inte riktigt samma smak vart ligger albrecks någonstanns?? måste ju kolla in den
  • fitforfight

max 3000 vill jag lägga ! jag hittade en sida igår som jag skulle skicka till dig med massor av såna ringar du vill ha ,men nu hittar jag inte den igen!! ska leta lite

Ulvatorp skrev 2008-03-14 11:10:43 följande:
    Jag har själv lite panik över ringen....den vi hittade på väla känner jag är för dyr, vill inte lägga en förmögenhet på en ring. Vad har ni/tänker ni lägga på en ring?
  • fitforfight

Japp! jag köpte den och har redan testat! blev hur bra som helst

Pidis skrev 2008-03-14 12:22:00 följande:
    Fitforfight: Köpte du dem där formarna som du ska göra socker i??såg en som hade gjort det Det var ju jätte fintBlev liksom sugen på att ha det också.
  • fitforfight

Jag ska gå ner å rota i källaren så det verkligen finns där

DEt skulle va glamour va ? inget spec årtal?

Ulvatorp skrev 2008-03-14 11:06:20 följande:
    Jag längtar!! Ska bli så jävlar kul!!!Kunde jag förresten låna den där korsetten och tröjan till glamfesten den 29:e?
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar