Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

Jag har verkligen ingen aning om vad det heter,men den finns på albreckts.

Pidis skrev 2008-02-29 08:11:57 följande:
    Fan vad coooooooolt.Vad duktigg du ärKollade lite på ring märket.Det finns många som är otroligt lika Men eftersom vi köpte dem på smycka så tror jag att det var Classic ringarEngelbrekt har en sån också.Vad hette den du tittat på?
  • fitforfight

å vad mysigt!!

www.wherebridesgo.com/Merchant2/merchant.mv&Store_Code=W&Product_Code=WS-8543s&Product_Count=3&Category_Code=DECOR

Visst hade det varit fint att blanda med rosa? ,men jag hittar ingen mailadress till dom så jag kan fråga om frakten. Någon som har lust att leta lite?

Pidis skrev 2008-02-29 12:53:52 följande:
    Nu har jag bokat bio biljetter till National tresure samt hotel rum på mårtenssons och nu ska jag boka restaurangen.fan vad kul det ska bli att ha en mys helg tillsammansJippi
  • fitforfight

Har mailat nu !

jag e fortfarande sugen på dom där diamanterna ifrån det andra stället

september2008 skrev 2008-02-29 13:41:20 följande:
    oj vilken rolig sida.här skulle jag kunna tänka mig att beställa. säg till om det blir av så kan vi dela på frakten.skickar du ett mail och fråga om frakten? såg att dom skickar internationellt men det stod inget pris utan att man skulle bli kontaktad.
  • fitforfight

Fick svar!

O man villbeställa småsaker som inte väger så mycket så är det ju inte så farligt om man delar på frakten.

Om jag e inte e helt ute å cyklar så är 5 lbs ca: 2,5 kilo.

Estimated charges for shipping 5 lbs or less to Sweden via USPS Priority Mail International ranges from $39.00 -$46.00 depending on the dimensions of the box
    The shipping window for the above shipping method is 6 -10 business days (excluding Sundays or Holidays)

Thank You for your interest in shopping online with WhereBridesGo.com

Customer Service Department
    WhereBridesGo.com

• fitforfight

Inte mycket aktivitet här inte har tagit fram block och penna å ska finkamma IKEAs hemsida

• fitforfight

Hur ska dom se ut då?

Jag är färdig med min korta klänning!!!! bilder i galleriet

september2008 skrev 2008-03-03 08:16:11 följande:
    här var det verkligen slött nu har vi nästan bestämmt oss för vad vi ska ha för inbjudan. eller i alla fall ungefär hur den ska se ut. ska nog köpa något kort och göra ett provkort hur går det för er?snart är det frukost längtar
  • fitforfight

Tar du med din brooch på lördag så jag kan få se den? Har bara satt på en nu som låg och skräpade här hemma

september2008 skrev 2008-03-03 10:06:19 följande:
    Shit vad duktig du är att sy. den blev ju jättefin. du passar i din klänning, tiara och dina snygga skor. det blir sådana kort som man kan köpa på panduro. man kan köpa kuvert, bordsplasering osv i samma färg. en massa olika färger. det blir svart 15x15 som man öppnar. fasiken vad dålig jag är på att förklara. i alla fall. i insidan blir det ett vitt blad med texten och något litet i rosa. blir nog även något rosa på framsidan. antingen ett band eller en snygg rosa pappersbit. inget bestämmt. jag får visa när vi kommer till panduro.
  • fitforfight

Alltså!! jag har suttit å pillat med framsidan till festprogrammet ,men det ser förjävligt ut ! jag vill ha typ så fast inte så några förslag?
    Bild i mitt galleri !

• fitforfight

Kan det inte va viktminskningen som gör det? Kroppen kanske vill ha lite socker

september2008 skrev 2008-03-03 12:50:18 följande:
    principen på din framsida var ju rolig. det är något som inte passar men jag kan inte direkt komma på vad det är.kanske ska stången oxå vara i olika nyanser rosa. är inte mycket till hjälp. har du inte några andra ideér?det är något knäppt med min kropp idag. känns som om jag har början av migrän, mensvärk och feber. har tagit en äcklig treo och nu hoppas jag på att den kan hjälpa.
  • fitforfight

Nu ligger det en ny!

september2008 skrev 2008-03-03 12:50:18 följande:
    principen på din framsida var ju rolig. det är något som inte passar men jag kan inte direkt komma på vad det är.kanske ska stången oxå vara i olika nyanser rosa. är inte mycket till hjälp. har du inte några andra ideér?det är något knäppt med min kropp idag. känns som om jag har början av migrän, mensvärk och feber. har tagit en äcklig treo och nu hoppas jag på att den kan hjälpa.
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar