Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

Ulvatorp: LÖSÖGONFRANSAR!!! du måste köpa lösögonfransar! Finns på HM för 40 kr ,ta dom som e långa (finns bara två sorter tror jag)
    Det är ett måste på glamourfest (och alla andra fester ) Ett ypperligt tillfälle och testa om du ska ha det på "the le wedding" . Sen måste du ha med dig egen mascara om du inte vill ha vattenfast för det är det enda jag har. Kanske ett paket hårnålar oxå. Ha,ha! det kommer bli såååå roligt ! måste fota dig å lägga upp det här

• fitforfight

Konstigt!! e det inte frakten då?

Pidis skrev 2008-03-28 12:58:39 följande:
    HejBeställde på wedshop och de hade räknat ut ca 140:- Men nu står det i smset att det kostar 170:- Men får inte tag i dem Vill ju inte plocka ut det om dem ska lura mig på 30:- Det är inte pengarna i sig men sättet. Inte heller fått någon orderbekräftelse. Tycker jag är dåligt.
  • fitforfight

Funderade på att om du ska beställa innan måndag så hinner du väl inte få in pengar av alla i och med att det e helg?

Sen tänkte jag att du kanske vill kolla färgen på håret igen innan vi beställer,du har ju inte sett det själv.

september2008 skrev 2008-03-28 22:14:20 följande:
    låter som en trevlig lördag har inte bestämmt mig ännu. jag tyckte inte att det var så dyrt. men jag är ju galen i smycken. vi är ganska många som ska beställa så det blir en väldigt låg fraktkostnad. hoppas bara inte att tullen tar paketet och momsar det. fitforfight- det är bara att säga till om du vill ha något. jag skickar nog beställningen på söndag.Ida Halmstad skrev 2008-03-28 19:23:02 följande:
  • fitforfight

Det va ju bara jag å lotta som sa vad vi tyckte,kanske bra om du ser själv oxå så du inte beställer och blir missnöjd med vårt färgval.

september2008 skrev 2008-03-28 23:36:24 följande:
    man kan ju hoppas att någon i alla fall har samma bank. går ju snabbt då kolla färgen???? gjorde vi inte det i bilen ner till väla?vi kom ju fram till nr 16 och den utan nr. eller vill du att vi ska kolla en gång till?? jag är på i så fall nu ska jag skicka ett mail till mig om vad jag vill ha för clips
  • fitforfight

så spännande!! ha det så himla roligt!! Tänk på att ta fotona i lite konstiga vinklar.

Pidis skrev 2008-03-29 06:05:47 följande:
    Jaha då var detgen med stort M nämligen MÖHIPPAKan nog vara säker på att syrran inte läser detta innan vi tar henne ha ha ha haKillarna kommer om ca 1 timme och tar honom sen ska jag och syrran till "ge-kås" det är vad vi har bestämt i alla fall.Hon tror inte att hon ska få någon hippa nämligen.Är trött som fan men kunde inte sova mer när m2b gick upp för att åka och jobba.Ni får ha en toppen dag. Själv ska jag bli full och gå i sexbutiken, äta ribs på wild west och sjunga karaoke.Hej och hopp socker snopp
  • fitforfight

Todilooo!! Nu har jag en ansiktsbild på Lotta i mitt galleri

• fitforfight

det beror ju på hur mycket jag behöver fixa ska dom va svart /vita? maila dom till mig så e du snäll erika_malmo79@hotmail.com

Pidis skrev 2008-03-29 21:16:48 följande:
    FitforfightNu har vi tagit bilderna.Ska sålla lite. hur snabbt hinner du fixa dem??KramizHur skickar jag dem bäst?Msn eller?
  • fitforfight

ha det så trevligt och ta en extra drink för mig
    Ida Halmstad skrev 2008-03-29 21:51:29 följande:

hallojs flickor..ikväll e det party för mig, vi ska snart in till staden. hoppas alla får en bra kväll...kram kram
  • fitforfight

kul att det blev uppskattat! men viktigast av allt!! vad tyckte Conny?

Ulvatorp skrev 2008-03-31 11:21:11 följande:
    God morgon/förmiddag/tidig middag what ever!....Hoppas ni överlevt helgen???Själv var det med nöd och neppe...hola balo vad drinkarna slog rundor i skallenKul som fasen var det i alla fall och ni såg ju hur snygg Erika gjort mig!!! Sooooooooo happy!Tack 1000 och åter 1000 ggr!! Några av killarna på festen tyckte att jag såg ut som en filmstjärna och tyckte att jag skulle satsa på det långa blonda håret Men jag tror nog att jag håller mig till min vanliga hårfärg..Conny hade klätt ut sig till Angus Young från ACDC...han var så söt i sin lilla pojkiga skoluniform men han rockade fett på dansgolvet när dom spelade "High way to hell..." ha ha.Dagen igår var något seg och vi halvslumrade i soffan med varsin unge i knät och kollade barnfilmer hela eftermiddagen. Det var så jäklar kul så nu är jag lite sugen på att själv ordna med någon typ att maskerad fest....Pidis:Möhippan lät som en höjdare, verkar som om det gick bra.Själv börjar jag blir jädrigt nervös för min även om det är ett tag kvar...men jag känner ju mina tjejkompisar så jag vet att jag får ett helvete. Så länge jag slipper klä ut mig och göra bort mig på stan så gör jag nästan vad som helst och bjuder på mig själv...Ida Halmstad:Så du var också ute och busade i lördags? Var var ni? Kul var det antar jag i alla fall...? Förstår att gårdagen var seg...tycker att det bara blir värre och värre efter varje år...börjar vi bli tanter???? ha ha haPÖSS PÅ ER GIRLS!!
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar