Inlägg från: fitforfight |Visa alla inlägg
  • fitforfight

Falkenberg / Halmstad brudar

Ha,ha jag ska kolla lite datum med mats. Frågan e hur man ska kunna smyga ut en massa porriga outfits utan att dom blivande makarna märker nåt får välgömma det i garaget dagen innan

Ulvatorp skrev 2008-04-23 08:00:21 följande:
    När kan du? Jag har insett att jag ändå inte kommer att se ut som jag vill till fotograferingen så jag kan när som...
  • fitforfight

Andrew finns ,men jag har aldrig fotat där så jag vet inte om han är duktig.
    www.f-stop.se/index.html

Sen har du ju alltid studio strand

Mikabella skrev 2008-04-23 10:41:41 följande:
    Hej...förlåt om jag tränger mig på...har bara en liten fråga...funderar lite på att göra en "secretbox" till min blivande man...Har ni tips på någon bra fotograf i Halland? Hittar ingen :(
  • fitforfight

jag har förestten fått våra ringar nu!! den e jättesöt och passar perfekt!! jag vill ha på mig den ,men jag får inte för Tinny

• fitforfight

DEt gick inte att fota den ,det bara bläker

september2008 skrev 2008-04-23 12:33:26 följande:
    får vi inte sen någon bild??? så skönt att den passar ditt kräsna finger jag har själv börjat fundera på om jag verkligen vill ha min ring. den är ju skit fin men jag vet inte...
  • fitforfight

Vad tror ni om att fota den 10/5 ?

• fitforfight

Det e bättre att all skriver det datum dom kan så får vi se om någon dag funkar för alla

Fitforfight 3 ,10 ,17/5

• fitforfight

17/5 ligger i ledning just nu

• fitforfight

jag har aldrig varit där så jag måste oxå åka dit å kolla läget lite.

Synd att du inte kan 17/5 roligare om vi e alla. (förutom vår skadade lilla höna ida halmstad )

Ulvatorp: du kan absolut inte den 3/5 ?

Tänkte att vi först då kunde göra stan osäker och så vill jag köpa löshår (kanske ni oxå ? ) så äter vi någ gott och sen klär vi av oss

Pidis skrev 2008-04-24 08:10:58 följande:
    Jag var på duni fabriksbod i helgen. fyyyyyyyyyyyyyyy vad kul. Hittade en massa saker ex kuverten till våra inbjudningar. 1 kr st och vi ska ha A5 format. Helt otroligt och de passade perfekt i färgen. Vi ska ju ha brunt. Är så glad ha ha ha
  • fitforfight

jag minns faktiskt inte vad det kostade, men det som är bra där är att man brukar kunna köpa halva paket. Han har ingen hemsida heller så man måste gå till butiken. Det finns ju några stycken håraffärer i malmö så man kan ju gå runt å kolla lite.

Rent spontant skulle jag säg att det är bättre att du följer med för ditt bröllop ligger närmre i tiden.

Vi hinner nog med en fotografering till innan det är dax för Idorna

Eller vad säger du Pidis?

Måste ju börja sätta ihop lite outfits nu ju hur många bilder ska man ha i albumet tycker ni?

Det e bra om ni letar upp snygga bilder och skriver ut dom så ni kan visa dom för Mats.
    jag har en egen mapp på datorn nu med porriga bilder

Jag skulle vilja ta en bild där jag sitter mer eller mindre naken på en stol med tinnys guitarr framför mig mellan benen ,men hur fan ska jag kunna smuggla ut den ?

Ulvatorp skrev 2008-04-25 08:35:31 följande:
    jag minns faktiskt
    Tyvärr kan jag inte då...conny är inte hemma så jag har kidsen. Men om det bara hänger på mig så kan ni åka den 3:e så kan jag fixa mina bilder senare (blink blink till Jennie...).Vad var det dom tog för löshåret där du köper?
  • fitforfight

jag pratade med Mats nu och han kan fota 17/5 efter kl 16.00

Dom skulle ha en fototräff där med 50 modeller och en massa fotografer frem till strax innan 16.00 Han tyckte vi kunde varit med på träffen ,men jag sa att ni nog inte vill det ,har jag rätt ?

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar