Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

vi köpte våra på överskottsbolaget. dom brukar ha bra priser. annars så har rusta 50 % rabatt på sina möbler. vet dock ej om det gäller utemöbler.
    jag vill beställa. ska kolla när jag kommer hem vilken längd jag ska ha. är bara lite osäker på om jag ska ha ett sett och några slingor i den andra färgen, bara settet eller bara slingor i blandade färger. får nog räkna på det oxå.

var du sugen på att gå på bio och kolla på 27 dresses???
    premiär på fredag

fitforfight skrev 2008-03-27 08:59:22 följande:
    Skoj!! jag får nöja mig med radion i min mobil Tjejer!!!! jag ska beställa hår innan helgen, vem ska ha och vad vill ni ha?Nån som har tips om vilka som säljer billiga trädgårdmöbler?
  • september2008

jag tycker nästan att du ska byta karriär och bli bröllopskordinator i stället. du verkar ha sådan koll på allt hihihi

Pidis skrev 2008-03-27 09:00:10 följande:
    Vad kul. Alltid roligt när man kan fynda.Jag blev klar med syrrans kyrkhäfte idag på morgonen.Så får väl ta tag i sånghäftet nu.Det ska inte vara så mycket i dem som tur är.
  • september2008

nu har jag gått och förälskat mig i en amerikans smyckesaffär som finns online. jobbigt. jag älskar smycken och hade väldigt gärna velat jobba med den men....
    kolla in deras sida
    www.emitations.com/

• september2008

då var det jag igen

hittade en tråd där en kille skrivit ner en massa bra låtar att ha på bröllopet. så nu blev jag ännu mera sugen på att få hem min ipod och lyssna på musik

på vårat bröllop kommer vi att ha min pappas ljudanläggning och ev då min ipod eller så blir det våran dator.
    efter som pappa har en ljudanläggning så blir det många sköna tusenlappar som man kan spendera på annat.....mig hahahahaha

kollade förresten vad jag skulle få tillbaka på skatten igår. blev så glad när det stog 6000kr. sambon skulle få 3000kr så nästan 10.000kr till oss. känns väldigt lyxigt. få se om allt går till bröllopet. hade varit kul med en hotell natt i sverige någonstanns

• september2008

fitforfight- såg denna ring och tänkte på dig.
    synd att du inte gillar att ha ring på dig. denna hade passat dig

• september2008

ingen aning. men jag tror det. hittade till sidan via en som skrivit ett inlägg här i bt. har själv ingen erfarenhet.

Ars amandi skrev 2008-03-27 14:33:49 följande:

ååååh så mångs fina ringar skickar dom till sverige???
  • september2008

ta reda på din svenska storlek och sedan googlar du upp någon sida som kan ändra din storlek till deras
    så har jag gjort. fast jag ska beställa från ett annat ställe.

Ars amandi skrev 2008-03-27 15:07:10 följande:

det kluriga är ju storlekarna....
  • september2008

nej det vill man ju inte

fitforfight skrev 2008-03-27 18:55:55 följande:
    Ja det e väldigt synd att jag inte gillar ringar annars skulle jag haft en sån ring på varje finger Det slutade med att jag fick 13000 i slutlön. Hade kunnat få 15 ,men då kunde det hända att jag fick restskatt nästa år å det vill man ju inte
  • september2008

vad skulle den resan kosta???

låter trevligt med shopping.
    själv har jag idag köpt ipod och håller på att kolla efter en träningsmaskin, orbitrek. sedan var jag som en galen höna på den amerikanska sajten som jag hittade. vill ha allt. mycket jobbigt.

Ida Halmstad skrev 2008-03-27 18:21:56 följande:

halloj flickor, har idag haft shopping dag på staden...e en aning fattigare nu :), men det blev några fin fina saker.Vi har nu hittat drömresan, finns två rum/bungalow kvar till den 14, dagen efter vi gifter oss. Resan e till ön Koh Chang i Thailand, hyfsat pris om man jämför med några dagar senare...men problemet...var ska vi få tag på pengarna??? gahaa...shit vi e verkligen helt kluvna!
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar