Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

nu har jag tiaran på huvudet. skit fin. verkar vara bra kvalitet. dom på företaget som jag beställde ifrån hade nedväderat min tiara så jag slapp betala tull och moms. ännu bättre. tog på mmig tiaran och öronhängena men jag tycker nog inte att dom passar ihop. typiskt...

• september2008

jag hjälper dig gärna att ta kort på dig och linus eller kanske hela familjen vet hur svårt det är att ta kort själv.

fitforfight skrev 2008-04-04 12:55:32 följande:
    Tack! den har jag pysslat med idag. Ulvatorp hade en sån söt bild på Facebook på henne och cevin så jag försökte få linus att va med på bild ,men den ungen e ju aldrig still!! ja, det blev några oskarpa bilder så jag fick styla till det lite
  • september2008

jag lovar att det går. med mutor kommer man långt hahaha

fitforfight skrev 2008-04-04 13:27:12 följande:
    tack ! men jag vet inte om det hjälper för han vägrar ju vara still.
  • september2008

har ju inget att förlora haha

fitforfight skrev 2008-04-04 13:55:08 följande:
    Ha,ha!! ja det kanske e värt ett försök
  • september2008

ok då väntar vi med spänning på hur det blir.

fitforfight skrev 2008-04-04 17:55:20 följande:
    September och Ulvatorp : Fick mail ifrån Paula och chefen hade inte velat ta emot vår ordet på håret. Han tyckte det va förliten beställning. Hon håller på att leta efter en annan leverantör.
  • september2008

fasiken vad tråkigt. men tur ändå att det finns medicin att ta
    sjukvården är inte att lita på när det gäller kallelse...tråkigt tyvärr

fitforfight skrev 2008-04-07 15:50:15 följande:
    Jaha då va man sjuk igen ;-( Min struma är tillbaka och med sämre värden än när jag först fick det. Ska till medicinkliniken imorgon på ekg och mäta ögonen och en massa grejer. Suck! Det är väl bara att bita i det sura äpplet och äta 6 tabletter om dagen ;-(Det e så himla dumt för jag ringde dom förra veckan för att jag ville ta prover för att jag har kännt mig dålig. Jag ifrågasatte varför jag inte blivit kallad innan (det va ett år sen jag tog prover senast). Då hade jag varit och tagit prover 2 dagar innan Linus föddes Och då skulle jag ringt dom samma dag som han föddes vilket jag givetvis inte gjorde och sen har jag ju glömt det. Så därför har dom struntat i att kalla mig för provtagning för att jag inte hörde av mig då Bläää på dom !!
  • september2008

alltid lika roligt att läsa vad du har att skriva

Ulvatorp skrev 2008-04-07 11:37:27 följande:
    Hej pojkar och flickor (numera)!maniha:Välkommen till gänget! Hur fasen får man en kille att regga sig här???? Några tips som jag kan slänga på min blivande som inte verkar ett dugg intresserad av att ta del av denna sidan...Han tycker att jag sköter det så bra och att det säkert bara blir struligt om han lägger sig i....luktar dålig bortförklaring...ha haDå var man tillbaka i planerandet...jag har ju varit i Västerås i helgen och tittat på min underbara vän Jessica när hon tävlat i Bodyfitness...Hon var så jävlar snygg!!! Tyvärr räckte det inte längre än till en näst sista plats. Men hon är en vinnare i mina ögon som gått igenom detta helvete....Vet knappt var jag har skrivit vad...Men för dom som inte redan vet så fick vi i veckan som gick reda på att vi inte får vårt efternamn då det fanns ett registrerat aktibolag som heter Ulvatorp Lant AB...jag har varit surare än ättika! Det har sjunkit in nu och vi har börjat spåna på ngt nytt. Ringen ska beställas i veckan. Måste bara in till Hertig Knuts Guld och prova den innan jag beställer. Me soooo happy!Dags för att beställa klännningarna nu, känns lite oroande. Tänk om dom inte blir färdiga i tid???Fitforfight:Gud va gullig du är som gått och köpt skor!Jag tittar gärna på dom och för 20 spänn skiter jag i om jag inte vill ha dom till bröllopet då kanske jag kan ha dom i sommar istället... Tack vännen! Förresten måste ju se till och träffas så att du kan få tillbaka alla dina grejor! Hur har du dt i veckan?Typiskt att det skulle strula med håret...jag som längtade så efter att få lite volym.... *fniss*Kram på er härinne!! ( nu blev det en sån där novell igen...sorry...)
  • september2008

häftig

fitforfight skrev 2008-04-07 23:12:07 följande:
    Har lagt en plexitiara i mitt galleri
  • september2008

hi hi kom naken hahaha

du har väl en massa snyggt i garderoben

fitforfight skrev 2008-04-08 15:00:40 följande:
    Jag har ett stort problem !! Vad ska jag ha på mig på lördag??
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar