Inlägg från: september2008 |Visa alla inlägg
  • september2008

Falkenberg / Halmstad brudar

man kan ju hoppas att någon i alla fall har samma bank. går ju snabbt då

kolla färgen???? gjorde vi inte det i bilen ner till väla?
    vi kom ju fram till nr 16 och den utan nr. eller vill du att vi ska kolla en gång till?? jag är på i så fall

nu ska jag skicka ett mail till mig om vad jag vill ha för clips

fitforfight skrev 2008-03-28 23:29:57 följande:
    Funderade på att om du ska beställa innan måndag så hinner du väl inte få in pengar av alla i och med att det e helg? Sen tänkte jag att du kanske vill kolla färgen på håret igen innan vi beställer,du har ju inte sett det själv.
  • september2008

alltså jag är nästan helt säker på att jag höll med er om vad jag skulle ha för färg. men nu blir jag lite osäker.
    när kan jag komma och kolla på hårfärgen då??

fitforfight skrev 2008-03-28 23:41:11 följande:
    Det va ju bara jag å lotta som sa vad vi tyckte,kanske bra om du ser själv oxå så du inte beställer och blir missnöjd med vårt färgval.
  • september2008

ha en skoj möhippedag

du får får berätta i morgon hur ni hade det

Pidis skrev 2008-03-29 06:05:47 följande:
    Jaha då var detgen med stort M nämligen MÖHIPPAKan nog vara säker på att syrran inte läser detta innan vi tar henne ha ha ha haKillarna kommer om ca 1 timme och tar honom sen ska jag och syrran till "ge-kås" det är vad vi har bestämt i alla fall.Hon tror inte att hon ska få någon hippa nämligen.Är trött som fan men kunde inte sova mer när m2b gick upp för att åka och jobba.Ni får ha en toppen dag. Själv ska jag bli full och gå i sexbutiken, äta ribs på wild west och sjunga karaoke.Hej och hopp socker snopp
  • september2008

ush för tidiga mornar. har varit uppe sedan 06 med enn pigg unge... idag blir det lugnt. inga planer alls. få se vad det blir till kvällen.
    kram

Ida Halmstad skrev 2008-03-29 08:48:28 följande:

Godmorgon flickor, uppe med tuppen idag, grannen håller på att byta fasad på huset...så de har varit igång ett tag :)...kunde med andra ord inte sova.Hoppas att ni alla får en trevlig dag, pidis på sin möhippa, fitforfight som stylist och ni andra flickor på festen!!! Måste få se kort sen
  • september2008

shit vilken snygg brud
    en läckerbit haha

• september2008

det skulle jag kunna tänka mig. men måste det vara secret box??? jag skulle nog vilja ta några fina kort på mig själv med kläder på

fitforfight skrev 2008-04-02 18:47:18 följande:
    VIKTIGT MEDDELANDE !! Jag pratade med vår fotograf idag som jag har varit och fotats hos massor med gånger innan. www.ostromfoto.com/Jag frågade hur mycket han skulle ta för att fota secret box för oss alla och han vill bara ha 1500 kr tillsammans för alla 5 så 300 kr var. Han lånar studio i Jakriborg som ligger strax innan malmö. Där finns även en massa fin omgivning man kan fota i.images.google.se/images Här har ni bilder på jakriborg.Vem vill??
  • september2008

kram tillbaka
    vi kommer att tänka på dig

Ida Halmstad skrev 2008-04-02 20:35:26 följande:

Gud vilket bra pris för fotografering, det e jag gärna med på om jag mår bra då!!:)Nu säger jag hej svejs på ett tag, åker imån och e nog inlagt ca 1 v. Men sköt om er! Kramiz
  • september2008

alltså killar.
    när jag kom hem igår efter att ha jobbat till 16.45, hämtat sonen på dagis och sedan åkt och handlat så ser jag att det kommit en postavi som jag ska hämta ut. det är min tiara som kommit och min kära sambo har inte sagt något.... så efter jobbet idag så ska jag hämta det. så spännande och se om det är fin eller bara skit.

• september2008

det kan nog vara en toppen idé med midsommarstången.

är du inte rädd att klänningen blir smutsig?? eller ska du byta till den andra efter fotograferingen?

fitforfight skrev 2008-04-03 15:58:00 följande:
    jag har bokat fotografen till efter vigseln nu ,jag vill hoppa ifrån sanddyner och sånt och det vill man ju helst inte göra innan kyrkan Under tiden vi fotas så tänkte jag att gösterna kunde hjälpas åt att klä midsommarstången. (bara en liten) Vad tror ni om det? Dom som inte vill kan ju bara mingla å dricka skumpa
  • september2008

välkommen.
    alltid kul med lite men i tråden

maniha skrev 2008-04-03 16:06:22 följande:
    Hmm... är ingen brud utan tvärtom. Men Halmstad Snöstorpskyrka 2008 08 23
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar