Falkenberg / Halmstad brudar
oj oj. då är det nog något som sitter i generna hahahahaha
barn är underbara
oj oj. då är det nog något som sitter i generna hahahahaha
barn är underbara
just det. höll på att glömma.
såg på hemsidan att sista anmälningsdagen är den 18 april.
så vi får bestämma oss snabbt.
det är alltså 5 km kring galgberget som man går, jobbar eller springer. själv kommer jag bara att gå. om vi får ihop 6 st så får man en picknikkorg att njuta av efteråt. det kostar 170 kr att vara med.
villka är på? jag fixar anmälan.
september2008
förstår att du inte vet.
det är 170 kr. men du behöver inte känna något tvång.
kanske kan du annars fixa en rullstol så kan vi turas om att dra dig 170 kr bara för att äta picknik och inte få ut något mera av pengen blir nog lite dyrt.
men du bestämmer. men du får tyvärr bestämma dig innan fredag
Ida Halmstad skrev 2008-04-16 10:34:09 följande:
vårruset
september2008
pidis
fitforfight
ida halmstad ev.
jag ska skicka ett sms till lotta och se om hon vill.
Det låter toppen.
här är det slött. skulle kunna somna när som hellst.
fick precis samtal från försäkringskassan. jag hade räknat lite fel och bara för att jag jobbade 45 min för mycket så missar jag 2 timmar per dag som jag varit hemma när henry varit sjuk. det är 4 dagar alltså totalt sett 1 hel arbetsdag som gått förlorad. hade jag vetat det innan så hade jag gått tidigare.
så man är lite sur nu.
ida vad hittar du på om dagarna? är det soffan och tv som gäller eller sängen? har det börjat kännas segt att vara hemma eller gör det fortfarande så ont att du inte börjat tänka på det?
kram kram
Ida Halmstad skrev 2008-04-16 13:07:43 följande:
bild......
Ida Halmstad skrev 2008-04-16 19:28:24 följande:
kl 19 är starten. man kan läsa mera på www.varruset.se
ulvatorp- det var en söt tiara skönt att klänningen är beställd
snart är det lördag
killar
wretenstam låter väldigt fint. det blir bara en väldigt lång namnteckning men det kan man ju absolut leva med.
toppen.
jag skickar ett sms med mina konto uppgifter. sätt gäna in pengarna när du har möjlighet. skriv ditt namn så jag vet.
gäller även er andra tjejer som ska vara med.
pids kolla med dina systrar. måste få ihop 6 st till idag
nu ska jag till barnakuten med henry. hans förkyldnings astma kom tillbka i natt och nu i morse hostade han så mycket att han kräktes.....på mig........bläääääää
kram kram
Ida Halmstad skrev 2008-04-18 08:35:20 följande: