Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

Synthetic skrev 2008-03-09 15:36:40 följande:
    Fröken förväntan skrev 2008-03-09 15:35:13 följande:
    Den finns inte i 07 katalogen så senast en 06a Letade i den med. Och med tanke på inköpsprisen kan du nog pruta lite mer
    Här ska prutas
  • Fröken förväntan

Är det någon av de i galleriet? Fina båda två, spännande!

• Fröken förväntan

Jättevacker! Gillar chiffong, blir så fint fall.

Skonie skrev 2008-03-10 18:56:18 följande:
    fröken förväntan; ja, den med band i midjan blev det.
  • Fröken förväntan

Jag ska nog satsa på ett par satinskor som jag ska färga sedan... eller så ska jag färga dem innan! Kan tycka det är snyggt att ha en färgklick under allt vitt tyg

Medeltidsbrud...snörkängor är så snyggt men säkert ännu svårare att hitta. Lycka till med sökandet, de dyker upp!

• Fröken förväntan

Min svärmor är också vääääääldigt tyst... men hon är inte negativ i alla fall Vet att hon och hennes man rymde och gifte sig borgerligt i all enkelhet...liksom hennes dotter har gjort så hon tror nog att jag har förvridit huvudet på hennes son eftersom vi ska ha ett stort kyrkbröllop

• Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-03-19 19:08:45 följande:

hm, jag kommer ha en cape till beredskap utifall det blir kallt, kan iaf behövas mot kvällen, för septemberkvällar brukar kunna vara kyliga, även om dagarna
    Är det capen i ditt galleri? Den är så fin. Var det någon som skulle sticka den till dig, eller inbillar jag mig nu?!
  • Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-03-19 19:30:55 följande:

japp det e den i galleriet.. svärmor håller på att sticka den just nu, i ett vitt ludddigt garn, typ angora liknande, men jag ska inte ha ngn krage eller några bollar, utan jag ska sätta ihop den med en brosch, finns också i galleriet
    Var hittar man ett sådant mönster... eller liknande. Vill ha!!! Ska bara hitta någon som kan sticka också, inte min grej tyvärr, kan bara raka enfärgade halsdukar.
  • Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-03-19 19:42:12 följande:

sök på ponchos och sjalar, där finns lite att välja mellan
    Hittade flera fina... tack! Nu ska jag bara höra mig runt om det finns någon stickerska i min närhet.
  • Fröken förväntan

Höstbrud 2008 skrev 2008-03-23 21:50:34 följande:

Nu tjejer får jag dra mig ur denna tråd....det blir inget bröllop i september...Jag är gravid!! Helt otroligt men sant så vi kommer nog gifta oss i Juli istället här hemma i göteborghar varit roligt att hänga här dock, men nu blir det plöstligt bråttom att fixa allt igen och till juli...men vi ska ha ett hälften så stort bröllop nu så det ska väl kanske inte vara en alltför stor utmaning.Önska mig lycka till
    GRATTIS!!! Du ska bli mamma!!! Bröllopet kommer att bli kanon och du kommer att hinna med allt. Lycka till!
  • Fröken förväntan
    Medeltidsbrud skrev 2008-03-24 18:33:44 följande:
    Nu är alla utom 3 Inbjudningar klara och dom saknar bara adress
    Skönt...då blir det snart spännande (om ni ska skicka dem snart också?!). Själv har jag varit hemma i påsk så vi har passat på att träffa vår fotograf(superglad tjej så det känns toppen), varit vid festlokalen och pratat med cateringen (kändes också bra och det är så vacker där ute) och varit i kyrkan. Vi provgick uppför altargången och då kom det lite pirr... vi börjar fatta att det är på riktigt . Men vi måste ha världens kortaste ingångsmusik för kyrkan är sååå liten. Vi kommer att vara framme i ett nafs

Vad ska ni ha för ingång/utgångsmusik? Behöver tips!
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*