Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

Superfin Ankan(=! Ser ut att sitta som en smäck

• Fröken förväntan

Du förstod väl att jag menade att den satt perfekt?!

Ankan80 skrev 2008-04-03 18:05:32 följande:
    Tack!Det kan man säga Fröken förväntan skrev 2008-04-03 16:54:50 följande:
  • Fröken förväntan

Läckert!

För oss blir det båt eftersom kyrkan ligger precis vid en sjö och festlokalen på andra sidan sjön. Hoppas, hoppas bara att vädret är fint så att vi kan åka över. Men hela september ska visst ha strålande sol i år

Snart fru Wennerström skrev 2008-04-07 12:01:12 följande:

vi vände oss till en bilklubb i hälsingland och fick tag på en kille som ska köra oss, han ville dock att vi skulle höra av oss senare när det började närma sig mer, mot sommaren. Hittade en bild på nätet, vet inte om det är just DEN bilen, men iaf en likadan modell Mitt krav var att den hade tak, vill ju inte förstöra frillan!www.kenneths.se/HFH/mo%2Dbygdegard%5F3%5F7%5F.../
  • Fröken förväntan

Nu börjar jag komma igång... kanske är jag ifatt alla snabbrudar här inne snart I alla fall har vi gjort klart inbjudningarna (finns i galleriet) och så har jag bestämt vilken ring jag ska ha. Och på fredag ska jag iväg och prova en begagnad brudkläning som jag hoppas, hoppas passar. Gillar den verkligen (Asperan i galleriet).

• Fröken förväntan

Samma som du, drömtjejen? Du kommer ju hinna gå igenom alla tänkbara hemska scenario innan bröllopet så när du väl står där kommer du vara helt cool och bara tänka, vad kan gå fel?!

lanovia 08 skrev 2008-04-08 08:21:14 följande:

ja jättefina inbjudningskort. Fint namn du har också Fröken Förväntan.
  • Fröken förväntan

Den har jag gjort själv Skrivit ut i skrivaren, vikt dubbelt och sytt fast!

strommis skrev 2008-04-08 08:54:45 följande:
    Fröken förväntan vart har du hittat "tvättrådslappen"Själv håller jag som bäst på med inbjudningarna, ska inhandla lite papper idag. Har även börjat höra mig för om serveringspersonal samt andra saker som man behöver låna el hyra. Det känns att det börjar närma sig:)
  • Fröken förväntan

Välkommen! Fin kyrka ni har valt. Jag pluggar i E-tuna men bor i Linköping. Du kommer lugnt att hinna med bröllopsplanerna.
    Viktigast är ju att boka kyrka och präst så att ni faktiskt blir vigda

Sweetladysoul skrev 2008-04-08 10:37:18 följande:
    Ny här! Har precis bokat datum i kyrkan (6 september 2008, Kloster Kyrka, Eskilstuna) och är så nervös och stressad redan *skrattar*Bestämde oss för att gifta oss för en vecka sen bara så det har gått fort!
  • Fröken förväntan

Symbolerna hittade jag i olika typsnitt på dafont.com, tror jag. De klassiska tvättråden fanns i ett eget typsnitt och gubben som dansar och solen hittade jag i andra typsnitt.
    Jag kan skicka länkarna om någon vill ha dem.

Ja, jag skrev ut på vanligt papper. Trodde inte att det skulle funka men det gjorde det

Troll1 skrev 2008-04-08 10:49:39 följande:
    Fröken förväntan skrev 2008-04-08 10:48:06 följande:
    Oj det var inte dåligt! Hade du vanligt papper? Symbolerna, var kan man finna dem? Många frågor...
  • Fröken förväntan

Grattis till att du fick JA (såg att du nyss friat)! Välkommen hit. Här finns alla "typer". De som nästan är klara med allt och de som nästan har allt kvar

Robina67 skrev 2008-04-08 10:56:22 följande:
    här kommer vi in!vi har prel bokat 20:e eller 27:e september för vårt bröllop!!Vi ligger i och ska bstämma lokal denna vecka. Vi kom igång sent oxå, den 8 mars bestämde vi ossMen hoppas finna lite goda tips & råd hos er
Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*