Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*

lanovia 08 skrev 2008-04-15 19:36:54 följande:

Tänkte sätta mig och klura lite på presentationen av gästerna till festhäftet. Det är inte helt lätt. Vi började med det här om dagen. Men vissa vill man skriva en hel uppsats om och om andra vet man inte alls vad man skall skriva. Svårast är helt klart respektive som man inte alltid känner så bra.
    Ja, jag började skriva på några vänner och blev riktigt nöjd...men sen kom det till respektive och några släktingar och så kom jag inte på något. Så nu känns det inte som om jag kan använda de bra-iga för då ser de dåliga jättedåliga ut! Hängde ni med? Vad jag försöker säga är nog att man ska börja med de svåra först.
  • Fröken förväntan

Vi borde kanske starta en sidotråd där man kan lägga upp sijna presentationer för några av våra gäster borde ju ha samma yrken/intressen så att man kan sno vissa delar

• Fröken förväntan

Ska skapa en "gäst-tråd" när jag sitter vid min andra dator så att jag kan lägga in de jag har gjort. Jag har försökt rimma...men det kanske går att använda lite av varandra ändå?!

• Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-04-15 19:54:53 följande:
    Fröken; ni var inga jag känner. Men hade kunnat vara. Lite coolt :)
    Ja, det är lite skumt med sådana här forum. Man kanske pratar med någon gammal bekant, eller så kanske man har gemensamma bekanta. Mysko
  • Fröken förväntan

Skonie skrev 2008-04-15 19:56:59 följande:

Studenter från Lkpg bägge två.. :)
    Just det du är Linköpings-bo . Vi kanske är grannar, hihi
  • Fröken förväntan
    linil skrev 2008-04-15 22:14:09 följande:
    Hej!Vi har nu bestämt datum till den 20 sep, så jag hakar gärna på den här tråden.Är dessutom från Linköping
    Välkommen! Nu knappar vi in på 6-september-brudarna
  • Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-04-16 08:06:56 följande:

Fröken förväntan, bra att du öppnade en ny tråd. Skall se om jag har något att bidra med när jag kommer hem till papprena. Men era känns så mycket mer anvacerade än våra, ni rimmar ju.
    Ja men vi har ju bara gjort typ sex stycken av sjuttio så vi får väl se när vi ger upp
  • Fröken förväntan

Jag hoppas att min bästis ska sjunga... hon är rädd att hon ska börja gråta så jag måste peppa henne! Tänkte att vi skulle smutta en del champange innnan så att vi hellre blir fnittriga

Lanovia: du har smittat av dig, i natt drömde jag att min frisör övertygade mig om att jag skulle snagga mig inför bröllopet... hon lovade att det skulle bli sååååååååå fint!

Svar på tråden SEPTEMBER!!!.. Häääääär kommer viiiiii!!! *wiii*