• Blondie77

Tips på egna sockerbitar!

Jag skulle vilja ha tips på hur man kan piffa till sina sockerbitar!!! Någon som har någon kul ide?

• Svar på tråden Tips på egna sockerbitar!
  • Nessan

Pratade du med nån som jobbade i din butik? Kanske kan de ta hem sån kristyr åt dig?

Blondie77 skrev 2008-02-28 13:24:10 följande:
    jag kom precis hem från ica maxi, dom hade bara vit kristyr :( dom hade pyntgele i olika färger men den blir väl inte hård...suck..någon som vet en butik som säljer den färdiga färgade kristyren runt vänersborg/uddevalla/trollhättan trakten?
  • Pärlhönan

Vart har du hittat dina söta caketopper?
    Vinterbruden 08 skrev 2008-02-28 11:05:54 följande:

Jag har beställt socker (vitt & brunt) från danmark.. Bild finns i mitt galleri.. Fina tycker jag
  • 26maj2007

kollar runt i fler affärer.

själv köpte jag på AG:s när coop fanns här så hade de också.

• Anettan73

Jag köpte min på ICA...

Det borde finnas på fler ställen ju..

• Blondie77

jagfrågade faktiskt aldrig någon men å andra sidan har vi ju coop, hemköp och ett ica kantum i stan så jag får kolla upp dom buikerna också :)

• Vinterbruden 08
    Pärlhönan skrev 2008-02-28 13:31:36 följande:
    Vart har du hittat dina söta caketopper?Vinterbruden 08 skrev 2008-02-28 11:05:54 följande:
    väldigt många som tycker om den.. men tyvärr så är det bara en bild som jag har som jag hittat på facebook.. nu ligger den i mitt galleri i hop pm att någon vet hur jag ska finna den..

har en kompis som är i LA nu och han har lovat att leta kaktopp åt oss
  • laverna

vinterbruden 08: var har du hittat det där roliga sockerbitarna?? ååhh jag vill också ha sånna!

• laverna

hur många är det man får eller är det styckepris på nåt vis?? är ju kass på danska :-P

• Vinterbruden 08

kostar 2 kr st... Lite dyrt kanske för socker men jag orkar inte sitta och pyssla med att göra sockerbitarna fina.. så jag beställer 50 vita och 50 bruna

Svar på tråden Tips på egna sockerbitar!