• FruRålin080808

Cellofanpåsar!!

Döm om vår förvåning när vi glatt skulle öppna ett paket med vad vi trodde var korten till våra inbjudningar...och där låg MASSOR av cellofanpåsar! Inga kort utan bara påsarna!När jag kontaktade företaget som vi beställt korten från sa de att vi kan behålla påsarna och att korten skickas snarast. Så nu står vi här med 200 cellofanpåsar i storlek 11*11cm och 400st i storlek 16*16cm. Jag delar ut dem gratis till er som vill ha. Det enda ni behöver göra är att skicka ett mail till mig shofr98@pray.se och tala om antalet påsaroch storlek ni vill ha så får ni min adress och skickar mig ett frankerat kuvert med er adress. Först till kvarn!
    Kram

• Svar på tråden Cellofanpåsar!!
  • FruRålin080808

Kan inte tänka mig att portot går på mer än 10-15 kr...
    Det som var så konstigt var att artikelnummren på påsarna och korten inte alls stämde överens med varandra. Det var väl någon som fått ett rejält hjärnsläpp på jobbet=)
    Jag har lovat bort ett gäng påsar till en kompis och vill ha några själv men ev kan jag undvara fler...Vi fick som sagt MASSOR...=)

• Vårstabruden

Vad snällt av dig! Du har fått ett mejl av mig nu!

• FruRålin080808

Förlåt min mailadress blev en blandning av min privata mailoch min student mail...På tal om hjärnsläpp...shofr98@student.vxu.se ska det vara...Sorry...Jag ser ju vilka som har hört av sig här...ni ska inte bli utan...

• laverna

nä det går inte!! stööörande! vad gör jag för fel någon annan som är drabbad!

• bruden08

haha nu har jag mailat 3 olika adresser får se om det kommer nåt mail

• laverna

haha så skönt...gör ett tredje försök! tredje gången gillt vad det ja!

• bruden08

laverna
    har du fått mitt mail?

• Mrs love

Har skickat på den här adressen också...

FruRålin080808 skrev 2008-03-04 09:24:33 följande:
    Förlåt min mailadress blev en blandning av min privata mailoch min student mail...På tal om hjärnsläpp...shofr98@student.vxu.se ska det vara...Sorry...Jag ser ju vilka som har hört av sig här...ni ska inte bli utan...
  • FruRålin080808

Förlåt för att jag skrev fel mailadress! Tittade i kartongen igen...kan avvara 200 små till och 400 stora...=)

Svar på tråden Cellofanpåsar!!