• FruRålin080808

Cellofanpåsar!!

Döm om vår förvåning när vi glatt skulle öppna ett paket med vad vi trodde var korten till våra inbjudningar...och där låg MASSOR av cellofanpåsar! Inga kort utan bara påsarna!När jag kontaktade företaget som vi beställt korten från sa de att vi kan behålla påsarna och att korten skickas snarast. Så nu står vi här med 200 cellofanpåsar i storlek 11*11cm och 400st i storlek 16*16cm. Jag delar ut dem gratis till er som vill ha. Det enda ni behöver göra är att skicka ett mail till mig shofr98@pray.se och tala om antalet påsaroch storlek ni vill ha så får ni min adress och skickar mig ett frankerat kuvert med er adress. Först till kvarn!
    Kram

• Svar på tråden Cellofanpåsar!!
  • Synthetic

Tack för påsarna De kom idag!

• Miss Blue

Tack så mycket, fick påsarna idag!!
    De blir perfekta som "favourpåsar" till våra gäster
    Stort tack!!!
    Kramis Linda

• bruden08

Skickade ett kuvert till dig igår undrar om du fått det idag? annars dyker det nog upp imorgon.

• FruRålin080808

Fick några kuvert igår- skickar påsarna i dag så har ni dem på måndag=)

bruden08 skrev 2008-03-06 22:19:48 följande:
    Skickade ett kuvert till dig igår undrar om du fått det idag? annars dyker det nog upp imorgon.
  • bruden08

Det blir kanon

FruRålin080808 skrev 2008-03-07 10:28:06 följande:
    Fick några kuvert igår- skickar påsarna i dag så har ni dem på måndag=)
  • Nienna

Tack så mycket för påsarna som kom idag!

• grabbarna

tack för påsarna toppen snällt av dig

• bruden08

Tack för påsarna som kom idag

• GladaEmma

Gomorron

Fick påsarna igår. Tusen tack. Min m2b tackade oxå =)

• becky79

Tack så mycket fr påsarna, kom idag :)

• paradisfågel

Har du fortfarande några små cellofanpåsar kvar?

• 8108

åh vad synd att jag inte såg detta tidigare Satt hela dagen igår och letade efter cellofanpåsar i 16*16 på ebay och tradera

• Lajsan
    8108 skrev 2008-03-26 07:33:26 följande:
    åh vad synd att jag inte såg detta tidigare Satt hela dagen igår och letade efter cellofanpåsar i 16*16 på ebay och tradera
    finns på panduro tror jag
  • 8108
    Lajsan skrev 2008-03-27 17:26:37 följande:
    finns på panduro tror jag
    tack! synd att jag inte läste detta tidigare, var och shoppade idag... jaja får bli en ny tur till stan imorn
Svar på tråden Cellofanpåsar!!