• FruRålin080808

Cellofanpåsar!!

Döm om vår förvåning när vi glatt skulle öppna ett paket med vad vi trodde var korten till våra inbjudningar...och där låg MASSOR av cellofanpåsar! Inga kort utan bara påsarna!När jag kontaktade företaget som vi beställt korten från sa de att vi kan behålla påsarna och att korten skickas snarast. Så nu står vi här med 200 cellofanpåsar i storlek 11*11cm och 400st i storlek 16*16cm. Jag delar ut dem gratis till er som vill ha. Det enda ni behöver göra är att skicka ett mail till mig shofr98@pray.se och tala om antalet påsaroch storlek ni vill ha så får ni min adress och skickar mig ett frankerat kuvert med er adress. Först till kvarn!
    Kram

• Svar på tråden Cellofanpåsar!!
  • FruRålin080808

Jag har bara fått mail från Jennie...Vet inte varför det inte fungerar...Jag skickar svar så fort i mailat...Prova på min andra mail också s.holgerson@spray.se
    Annars skriver ni bara er mailadress här i tråden...kram

• bruden08

haha men jag försökte på 3 oilka innan det blev rätt

• Mrs love

Nu har jag skickat på den här med...

FruRålin080808 skrev 2008-03-04 09:34:35 följande:
    Jag har bara fått mail från Jennie...Vet inte varför det inte fungerar...Jag skickar svar så fort i mailat...Prova på min andra mail också s.holgerson@spray.se Annars skriver ni bara er mailadress här i tråden...kram
  • Vårstabruden

då var det skickat till rätt adress!

• grabbarna

har mejlat få se om det kommer fram/marie

• FruRålin080808

Har alla fått svar från mig nu?
    Det finns fler påsar=)

• GladaEmma

Jag har skickat en liten uppdatering till dig =)

FruRålin080808 skrev 2008-03-04 10:00:55 följande:
    Har alla fått svar från mig nu?Det finns fler påsar=)
  • Mrs love

Jag har inte fått svar!!

evaki@tele2.se
    Jag skulle vilja ha 50 små påsar av dig om du har!!

FruRålin080808 skrev 2008-03-04 10:00:55 följande:
    Har alla fått svar från mig nu?Det finns fler påsar=)
Svar på tråden Cellofanpåsar!!