• FruRålin080808

Cellofanpåsar!!

Döm om vår förvåning när vi glatt skulle öppna ett paket med vad vi trodde var korten till våra inbjudningar...och där låg MASSOR av cellofanpåsar! Inga kort utan bara påsarna!När jag kontaktade företaget som vi beställt korten från sa de att vi kan behålla påsarna och att korten skickas snarast. Så nu står vi här med 200 cellofanpåsar i storlek 11*11cm och 400st i storlek 16*16cm. Jag delar ut dem gratis till er som vill ha. Det enda ni behöver göra är att skicka ett mail till mig shofr98@pray.se och tala om antalet påsaroch storlek ni vill ha så får ni min adress och skickar mig ett frankerat kuvert med er adress. Först till kvarn!
    Kram

• Svar på tråden Cellofanpåsar!!
  • laverna

gör ett till försök då jag inte fått svar!

• Bröllop 2008

Jag har också fått svar! Tack tack, hur mycket ska vi sätta porto för? Vad tror ni räcker? Hur mycket kan de väga styck.

• Miss Blue

Provar adress nr 2, den första gick inte att skicka till...

• Mrs love

Hej!

Jag har nu fått mail, men jag undrar hur mycket porto jag ska sätta på?

• FruRålin080808

De väger inte så mycket. Om ni har beställt små påsar sätt på två frimärken och om ni har beställt ca 50 stora sätt på 3 frimärken och om ni har beställt ytterligare så är det nog säkrast att sätta på fyra...Vad tror ni? Annars är det ju inte hela världen om jag får sätta på ett frimärke extra=)

Svar på tråden Cellofanpåsar!!