• Miss Blue

*^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)

Välkomna alla brudar som gifter sig den 23 augusti i år! Nu närmar sig sommaren och bröllop med stormsteg!!!!! Snart har vi nått målet brudar!!!!!!! Vi fortsätter väl i vår lilla tråd att diskutera och tipsa

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-30 11:32
    Här är vi brudar som hänger här:
    Baccus 13:00 Göteborg
    Bröllpo2008 14:00 Malmö
    Miss Blue 15:00 Katrineholm
    Therece 15:00 Trelleborg
    Anna&Henrik 15:00 Östersund
    A wife to be 15:00 Hardeberga (S Sandby)
    Jenbor95 15:00 Malmö
    Hofsan 15:00 Eslöv
    LLJÖ 15:30 Sigtuna
    Nicolina2008 16:00 Vaxholm
    fru augusti 2008 16.00 Kungsbacka
    Voilen 16:30 Edsbyn

• Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)
  • Bröllop 2008

Nä, jag vill inte heller ha ngt i dekolltaget, där är det fullt
    Ska nog be ngn av mina tärnor att ha en som jag kan få.

• Bröllop 2008

Vi har det lite stilla i planeringen nu, vi ska ner till Malmö vecka 24 och ha möte med alla, vi bor inte där vi ska gifta oss. Så vi bara väntar tills vi ska åka ner, det ska bli såå roligt

Vi har bokat möte med guldsmeden den 21 Maj, det ska också bli jätte kul!

Hur har du det Miss Blue, är det bordsplaceringen som gäller?

• Miss Blue

Ja vi har gjort en prel bordsplacering, nu ligger den och vilar lite
    Just nu har jag letat efter bra bilder på halvuppsatta frisyrer MED slöja (det vimlar inte utav dem) men jag har hittat lite som jag kan visa min frisör.

Stora huvudvärken just nu är festprogrammet som jag har påbörjat..men det är såå svårt att få till det bra tycker jag! Jag har använt en mall från kortdesign.se (tror jag det var) men den är i word och det hoppar hit och dit med text och bilder gahhhhhh
    Men det blir nog bra till sist
    Bröllop 2008 skrev 2008-05-07 13:38:06 följande:

Vi har det lite stilla i planeringen nu, vi ska ner till Malmö vecka 24 och ha möte med alla, vi bor inte där vi ska gifta oss. Så vi bara väntar tills vi ska åka ner, det ska bli såå roligt Vi har bokat möte med guldsmeden den 21 Maj, det ska också bli jätte kul! Hur har du det Miss Blue, är det bordsplaceringen som gäller?
  • Bröllop 2008

Ja, jag ska också fixa bilder till frisören som jag ska träffa i Juni, tycker det är svårt... man vet ju hur man vill ha det men svårt att hitta rätt bild.

Hm, festprogrammet.. det bävar jag lite för, jag är inte alls bra på detta. Som tur är har jag en vän som älskar att göra detta så jag hoppas på att hon kommer hjälpa oss.
    Det är ju jätte svårt med bilder, text, borsplacerings bilder osv osv. Ska du skriva lite om alla inbjudna också?

• Miss Blue

Ja jag hade tänkt skriva lite om varje gäst - men det bävar jag för!! Skitsvårt att få till något kort, bra om varje person....vi får se hur det blir.

• Bröllop 2008

Tänkte också göra det - ja jätte svårt

• LLJÖ

Nu ligger äntligen våra inbjudningskort på lådan. Efter mycket pyssel blev de över våra förväntningar. Känns mycket bra.

• Miss Blue

Kul! Det känns alltid bra när man fått iväg dem, mer definitivt liksom

LLJÖ skrev 2008-05-08 13:27:04 följande:
    Nu ligger äntligen våra inbjudningskort på lådan. Efter mycket pyssel blev de över våra förväntningar. Känns mycket bra.
  • AnnaochHenrik

Fler än jag som tänker "attans att man inte valde majbröllop istället" med tanke på vädret?

• Brud 080823

Men vi ska få minst lika fint väder.. ELLER HUR!!!

Svar på tråden *^*¨¨080823 DEL 3¨*^* ...nu närmar vi oss målet!! :-)